Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Nog een leuke band als je wel van akoestische intimistische muziek houdt: http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41129336/43409873/0
Ik had hen de week daarvoor in het voorprogramma van Wild Beasts gezien en alhoewel het toen de zanger alleen was op gitaar was ik toch van mijn sokken geblazen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenNog een leuke band als je wel van akoestische intimistische muziek houdt: http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41129336/43409873/0
Ik had hen de week daarvoor in het voorprogramma van Wild Beasts gezien en alhoewel het toen de zanger alleen was op gitaar was ik toch van mijn sokken geblazen.
+ YouTube Video
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door xplain Bekijk BerichtenHah, jij was dus ook in de Botanique? Ik was daar ook! Die zanger is een extreem talent en blies iedereen van zijn sokken! De sfeer in de zaal was geweldig! Zijn poëtische teksten en de manier waarop hij articuleert zijn magistraal.
+ YouTube Video
Wild Beasts laat ik niet links liggen als ze eens naar België komen al was de eerste keer dat ik hen gezien heb niet echt geslaagd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk was daar inderdaad ook
Wild Beasts laat ik niet links liggen als ze eens naar België komen al was de eerste keer dat ik hen gezien heb niet echt geslaagd.
Comment
-
-
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
uiteraard niet van Rodney Mullen maar zo'n skatefilmpje hoort er gewoon bij
+ YouTube Video
allemaal muziek van tony hawks pro skater denk ikmemories
Comment
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenWeet iemand welke remix van Rihanna - Rudeboy ze regelmatig op Stubru spelen?Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
tc remix
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenWeet iemand welke remix van Rihanna - Rudeboy ze regelmatig op Stubru spelen?
Comment
Comment