Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Met alle respect voor zij die wel van het genre houden, maar R&B is om van te kotsen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hazen Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenR&B is om van te kotsen.
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door spg900 Bekijk Berichten
Comment
-
-
Het kan zijn dat deze al gepost zijn maar dat maakt ze niet minder goed
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Wie kent ze nog?
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
En voor als het te warm is om gek te doen:
+ YouTube Video
edit:
Ook de moeite !
+ YouTube Video Last edited by joris818; 03/07/2010, 22:15.
Comment
-
-
-
-
-
-
-
-
Live is dat inderdaad niet om aan te horen. Op CD valt ze nog mee.
Vrijdag en zaterdag waren duidelijk de mindere dagen op Werchter mits een paar uitzonderingen ie Editors, Delphic, Temper Trap en Empire Of The Sun. Donderdag waren Phoenix en Stereophonics gewoon goed en Muse was zoals gezegd gewoon hetzelfde als anders. Gisteren was dan overduidelijk de beste dag globaal gezien. Alice In Chains waren werkelijk subliem. Die nieuwe zanger klinkt bijna helemaal als Layne en de oudere songs die ze brachten (Them Bones, Again, Would? en Rooster) werden met ongelofelijk veel groepsdynamiek gebracht. Vampire Weekend daarna was gewoon een feestje maar een paar ongeïnteresseerde West-Vlaamse dertigers die toen voor mij post vatten en duidelijk voor Pearl Jam kwamen hebben dat een klein beetje verbrod. Them Crooked Vultures daarna is op papier een supergroep en wat ze speelden was dan ook enorm vet en technisch perfect maar als de songs er niet zijn dan is het eigenlijk een maat voor niets in mijn ogen. De CD kon niet echt overtuigen en live spijtig genoeg ook niet. Arcade Fire dan was samen met Editors toch wel het hoogtepunt van het festival. Misschien was het omdat het al 3 jaar geleden was dat ik hen live aan het werk had gezien maar wat ze gisterenavond lieten zien was zoals een festivaloptreden moet zijn. Perfecte setlist, bakken sfeer, een ondergaand zonnetje, nieuwe nummers die ik nog nooit gehoord had EN TOCH konden boeien en een groep die er duidelijk zin in had. Van Pearl Jam tot slot kon ik spijtig genoeg niet hetzelfde zeggen. Er waren weldegelijk hoogtepunten maar die kwamen dan wel voornamelijk uit Ten, Yield en uit de overigens uitstekende laatste nieuwe CD van hen, Backspacer. Tussenin waren het, voor mij tenminste, minder bekende nummers uit hun resterende werk en ietwat overbodige covers. Overbodig in de zin dat je geen covers moet spelen als je de mogelijkheid hebt om 2 dozijn andere nummers te spelen waaraan het publiek WEL een boodschap heeft. Voor mij persoonlijk is Pearl Jam altijd al overroepen geweest en gisterenavond hebben ze dit dan ook eindelijk eens "in the flesh" bewezen.
Comment
-
-
Comment