Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichtenjammer dat het - buiten op radio 1 - bijna niet meer te horen is
ideaal voor op een rustige zomeravond buiten te zitten/rijden...
Comment
-
-
-
Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
-
Ontdekt via een lovende recensie in Humo. Jan Swerts is zeventig minuten balsemende weemoed, met in de hoofdrol een minimalistische piano en een licht hese stem.
Met dit grijze weer eentje voor de dromers. Dat het voor hen snel herfst mag zijn: de handen diep in de jaszakken, de kraag omhoog en wandelen maar.
There's comfort in melancholy!
+ YouTube Video
Comment
-
euh, was er een uur geleden toevallig iemand naar one night stand met otto-jan
...was daar ineens een vlaams-brabants mokke dat zichzelf aanbood
ze klonk zuperlief en geil
ik heb het einde niet geluisterd want ik was op bestemming
iemand weet meer ?????
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichteneuh, was er een uur geleden toevallig iemand naar one night stand met otto-jan
...was daar ineens een vlaams-brabants mokke dat zichzelf aanbood
ze klonk zuperlief en geil
ik heb het einde niet geluisterd want ik was op bestemming
iemand weet meer ?????
Otto-jan is mijn held. Pas ontdekt toen ik aan het leren was voor mijn examen EMT het was toen de laatste aflevering. Nu heb ik morgen mijn herexamen EMT en nu net is de eerste aflevering terug. Dat meisje had dus gebeld en dan had er een andere kerel gebeld. Otto-jan ging de nummers doorgeven en het meisje zei al:' dat klinkt al goed!'
Die stoner daarna die de laatste aflevering ook had gebeld was ook echt wel grappig.
Comment
-
Momenteel enorm veel naar Band Of Skulls aan't luisteren in aanloop naar hun concert in Leuven binnenkort
+ YouTube Video
Comment
-
-
Comment