Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
+ YouTube Video
Comment
-
Gisteren dit ontdekt: Salvador uit kortrijk. We're here to tell : een zalig instrumentaal nummer.
Welke groepen liggen in deze lijn Kaiser Chief?
http://www.myspace.com/salvadorrebir...ums/ep-2848188
Comment
-
Dat lijkt mij gewone 13 in een dozijn post-rock te zijn.
Andere groepen in dit genre zijn de klassiekers Mogwai, Explosions In The Sky, Red Sparowes, 65daysofstatic en A Silver Mt Zion. Als je het in België wil houden kan je ook kijken naar Motek.
Zelf heb ik het meer voor progrock omdat zang voor mij quasi onmisbaar is in een goed nummer. Dan denk ik aan groepen als Oceansize, Cymbals Eat Guitars en Amplifier.
Bij EITS heb ik een nummer toegevoegd omdat het nummer op Salvador hun myspace me enorm deed denken aan dat nummer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDat lijkt mij gewone 13 in een dozijn post-rock te zijn.
Andere groepen in dit genre zijn de klassiekers Mogwai, Explosions In The Sky, Red Sparowes, 65daysofstatic en A Silver Mt Zion. Als je het in België wil houden kan je ook kijken naar Motek.
Zelf heb ik het meer voor progrock omdat zang voor mij quasi onmisbaar is in een goed nummer. Dan denk ik aan groepen als Oceansize, Cymbals Eat Guitars en Amplifier.
Bij EITS heb ik een nummer toegevoegd omdat het nummer op Salvador hun myspace me enorm deed denken aan dat nummer., ik kan weer ff op ontdekking!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
deze is ook werkelijk
+ YouTube Video
Comment
-
Deze week is het Sisters-revival in de auto:
+ YouTube Video
(maar dan zonder filmpje, want mijne wagen heeft geen Internet)
Comment
-
-
Comment
-
-
Royksopp - what else is there ( Trentemöller rmx )
+ YouTube Video
DJ Jurgen - better of alone
+ YouTube Video
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door SPIDERVELOCE1750 Bekijk Berichten
Zelfde periode :
Comment
-
-