Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Nog mensen die gisteren naar Jimmy Eat World zijn gegaan in de AB? 1u en 45min lang genoten. Alles gespeeld wat ze moesten spelen met veel energie en emotie, en de zang die er perfect doorkwam (waar ik nog al eens voor durf vrezen). Ben blij dat ik toch besloten heb om te gaan, ondanks dat ik er voor het eerst naar Brussel voor moest rijden, en in het donker
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
-
-
Wat krijg je als je een bende getalenteerde finnen samensmijt die te veel kou lijden?
oldskool powermetal
+ YouTube Video
Comment
-
-
-
-
-
-
-
Last edited by Breyton; 06/11/2010, 00:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matertos Bekijk BerichtenHeerlijk, al weer even geleden dat ik deze nog heb gehoord!
Nog zo eentje van een jaar of tien terug, toen trance nog trance was...
+ YouTube Video
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk BerichtenNog mensen die gisteren naar Jimmy Eat World zijn gegaan in de AB? 1u en 45min lang genoten. Alles gespeeld wat ze moesten spelen met veel energie en emotie, en de zang die er perfect doorkwam (waar ik nog al eens voor durf vrezen). Ben blij dat ik toch besloten heb om te gaan, ondanks dat ik er voor het eerst naar Brussel voor moest rijden, en in het donker
+ YouTube Video
+ YouTube Video
8 jaar geleden zou ik gegaan zijn naar hun concert maar ik ben ze na Bleed American toch wel een beetje uit het oog verloren
Comment
-
Comment
Comment