Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik kan er niet aan doen maar ik heb het er wel voor. Alleszins toch liever zo iemand dan een Paris Hilton of zo.
Het is gewoon zuivere commerce onder het mom van excentriciteit en artisticiteit en de mensen slikken het allemaal. Nummers die makkelijk verteerbaar zijn en nergens om gaan dus moet ze het wat aandikken met een wansmakelijke visuele show.
Het is gewoon zuivere commerce onder het mom van excentriciteit en artisticiteit en de mensen slikken het allemaal. Nummers die makkelijk verteerbaar zijn en nergens om gaan dus moet ze het wat aandikken met een wansmakelijke visuele show.
Het schijnt dat ze goed piano kan spelen, maar in haar muziek komt dat toch niet echt door. Zelfs de melodieën (voor zover je ze zo kan noemen) van haar (bekende) nummers, getuigen niet van echt talent om muziek te schrijven. Vind ik. Het ligt uiteraard ook aan de arrangementen, zaken waar veel commerciële groepen, zangers en zangeressen onder te lijden hebben, maar dan nog vind ik dat Lady Gaga alles slaat.
Het showgehalte zal er ook veel te maken hebben, al snap ik niet hoe dat de muziek aantrekkelijk maakt. Dinsdag zat ik bij een maat thuis en was er op Eén een programma over Lady Gaga. Ongelofelijk hoe sommigen haar als een rolmodel beschouwen. Gelukkig wel om eigenschappen die niets met haar muziek te maken hebben.
Het feit dat iedereen er toch weer over praat maakt haar opzet weer geslaagd (of je het nu wil of niet).
Ik kan het zeker pruimen, niet zozeer de muziek (hoewel ik vind dat er zeker een aantal leuke popsongs tussen zitten) maar gewoon het feit hoe populair ze geworden is op korte tijd, haar extravaganza, haar tegendraadsheid, ... I like it
Gisteren speelde in het voorprogramma van The Black Box Revelation Wallace Vanborn. Nog nooit van gehoord maar een erg sterk optreden dat die mannen daar neerzette gisteren Meteen maar een cd'ke gekocht dan maar!
Het feit dat iedereen er toch weer over praat maakt haar opzet weer geslaagd (of je het nu wil of niet).
Ik kan het zeker pruimen, niet zozeer de muziek (hoewel ik vind dat er zeker een aantal leuke popsongs tussen zitten) maar gewoon het feit hoe populair ze geworden is op korte tijd, haar extravaganza, haar tegendraadsheid, ... I like it
daar geloof ik niets van
Je vind het gewoon niet goed en je walgt van de hetze.
Waarom zou je niet kunnen walgen van haar persoonlijkheid?
Voor de duidelijkheid: zelf spreek ik mij daar niet over uit, want ik weet te weinig van haar, maar ik kan wel zeggen dat al die opzichtigheid helemaal niet aan mij besteed is.
Juist Sylver, Waxdolls, TLP en Murdock live gezien. Man, Man, man, murdock is goe. drie jaar op rij is lokomotion het vetste feesje van het semester, ongleloofleijk.
Comment