Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het zevende muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik weet niet hoe het komt, maar kan haar ook totaal niet uitstaan.

Te commercieel, te grijsgedraaid. Te MNM eigenlijk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
      Ik walg van dat mens.
      die controverse dikt haar imago alleen maar aan

ik vind het eigenlijk niks speciaals, haar muziek en fenomeen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
        Ik kan er niet aan doen maar ik heb het er wel voor. Alleszins toch liever zo iemand dan een Paris Hilton of zo.
        Het is gewoon zuivere commerce onder het mom van excentriciteit en artisticiteit en de mensen slikken het allemaal. Nummers die makkelijk verteerbaar zijn en nergens om gaan dus moet ze het wat aandikken met een wansmakelijke visuele show.

Comment

Het is gewoon zuivere commerce onder het mom van excentriciteit en artisticiteit en de mensen slikken het allemaal. Nummers die makkelijk verteerbaar zijn en nergens om gaan dus moet ze het wat aandikken met een wansmakelijke visuele show.
          Het schijnt dat ze goed piano kan spelen, maar in haar muziek komt dat toch niet echt door. Zelfs de melodieën (voor zover je ze zo kan noemen) van haar (bekende) nummers, getuigen niet van echt talent om muziek te schrijven. Vind ik. Het ligt uiteraard ook aan de arrangementen, zaken waar veel commerciële groepen, zangers en zangeressen onder te lijden hebben, maar dan nog vind ik dat Lady Gaga alles slaat.
          Het showgehalte zal er ook veel te maken hebben, al snap ik niet hoe dat de muziek aantrekkelijk maakt. Dinsdag zat ik bij een maat thuis en was er op Eén een programma over Lady Gaga. Ongelofelijk hoe sommigen haar als een rolmodel beschouwen. Gelukkig wel om eigenschappen die niets met haar muziek te maken hebben.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• The University of South Carolina develops a sociology course dedicated to the life, work and rise to fame of pop star Lady Gaga.

Zo ver kan je gaan...

Comment

• + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Dit is wel knap.

+ YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Maar voor de rest

Comment

• Het feit dat iedereen er toch weer over praat maakt haar opzet weer geslaagd (of je het nu wil of niet).

Ik kan het zeker pruimen, niet zozeer de muziek (hoewel ik vind dat er zeker een aantal leuke popsongs tussen zitten) maar gewoon het feit hoe populair ze geworden is op korte tijd, haar extravaganza, haar tegendraadsheid, ... I like it

+ YouTube Video
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Gisteren speelde in het voorprogramma van The Black Box Revelation Wallace Vanborn. Nog nooit van gehoord maar een erg sterk optreden dat die mannen daar neerzette gisteren Meteen maar een cd'ke gekocht dan maar!

+ YouTube Video
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                      Het feit dat iedereen er toch weer over praat maakt haar opzet weer geslaagd (of je het nu wil of niet).

Ik kan het zeker pruimen, niet zozeer de muziek (hoewel ik vind dat er zeker een aantal leuke popsongs tussen zitten) maar gewoon het feit hoe populair ze geworden is op korte tijd, haar extravaganza, haar tegendraadsheid, ... I like it

+ YouTube Video
                      nieuwe madonna: pro's, contra's, overdreven analyses, kassa kassa, en uiteindelijk stebenz die zegt: goed gedaan kind in the pocket.

Poker Face vind ik eigenlijk een dijk van een commercieel succes. Zeer dansbaar nummerke.

Comment

Ik walg van dat mens.
                        daar geloof ik niets van
                        Je vind het gewoon niet goed en je walgt van de hetze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
                          Allez man, heeft iedereen zijn verstand verloren?

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                              daar geloof ik niets van
                              Waarom zou je niet kunnen walgen van haar persoonlijkheid?

Voor de duidelijkheid: zelf spreek ik mij daar niet over uit, want ik weet te weinig van haar, maar ik kan wel zeggen dat al die opzichtigheid helemaal niet aan mij besteed is.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• ben ook van fan gaga
                                niet van mnm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                  Het feit dat iedereen er toch weer over praat maakt haar opzet weer geslaagd (of je het nu wil of niet).

Ook als je weet dat het allemaal geveinsd is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                                    daar geloof ik niets van
                                    Moet ik ze ook mooi vinden?
                                    Heb je haar al eens zonder pruik en make-up gezien?

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                                    Allez man, heeft iedereen zijn verstand verloren?
                                    Nee, volgens mij is dat iets goed.
                                    Het fenomeen bestuderen zodat je probeert te begrijpen waarom ze zo snel populair wordt enz...

Comment

• een wijf met klasse zoals haar hoef je niet te bestuderen, dat herken je

Comment

• + YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• Juist Sylver, Waxdolls, TLP en Murdock live gezien. Man, Man, man, murdock is goe. drie jaar op rij is lokomotion het vetste feesje van het semester, ongleloofleijk.

Comment

Working...
                                          X