Heeft CPeX een nieuw album? Dacht dat ik dat gehoord had laatst. Dat het zelfs bij de Humo zat? Zo ja, is het echt een nieuw, en kan je het nog verkrijgen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door chevy Bekijk BerichtenHeeft CPeX een nieuw album? Dacht dat ik dat gehoord had laatst. Dat het zelfs bij de Humo zat? Zo ja, is het echt een nieuw, en kan je het nog verkrijgen?
Comment
-
-
Absynthe Minded
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Hun nieuwste song, Heaven knows http://www.myspace.com/absynthemindedtheband
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenMasterworks dan? Dat heeft idd bij de Humo gezeten en is eigenlijk niet meer dan een best of met 5 nieuwe nummers. Er komt later dit jaar wel een echt nieuw album uit ook.
Ah nee, dacht dat er nog een nieuw was, want Masterworks heb ik toen idd bij de Humo gekocht. Wrs heb ik me vergist en is het een nieuw dat nog moet uitkomen, zoals jij zegt.
Comment
-
-
Ron Trent - Altered States (1992)
klasse
Comment
-
Gisteren Whitle lies for dark times van Ben Harper and the Relentless 7 gekocht. Schitterend album.
Dit vind ik er een zeer goed nummer van:
Keep it together
+ YouTube Video
Comment
-
-
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenMisschien iemand die weet, waar ik deze plaat kan downloaden?
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenwww.beatport.com heeft die binnen
Comment
Comment