Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
White Lies is toch niet nieuw
Er wordt heus wat meer moois gespeeld op StuBru heb ik recentelijk ontdekt. Red Light Company en Tommy Sparks bijvoorbeeld, groepen waarvan de CD's in België niet eens te krijgen zijn nota bene
Ik ben momenteeel nogal into We Were Promised Jetpacks, Twilight Sad, Boxer Rebellion, Frightened Rabbit, Grammatics en There Will Be Fireworks.
Frightened Rabbit vorig jaar nog gezien op open circuit in Hasselt.
Was 30 man aanwezig ofzo. Maar wat een speciale sfeer. Klein podium in een oud fabrieksgebouw. En toen zette de leadzanger plots de microfoon af. Zette hij zich tussen het publiek en begon ie, met enkel en alleen zijn gitaar "poke" te spelen.
Nog nooit zo ontroert geweest van muziek in heel m'n leven.
Hun houdbaarheidsdatum is niet echt lang vrees ik. Ik denk dat het het overdreven opvallende Schotse accent is. Op zich is dat vreemd want bij The Twilight Sad is dit ook duidelijk aanwezig maar bij hen lukt het toch al een paar jaar om me er niet aan te ergeren.
Bij Muse is dit misschien ook wel het geval voor mij persoonlijk op dit moment. Het zal ook wel te maken hebben met de 2 tegenvallende nieuwe nummers die ze de wereld hebben ingestuurd recent.
Bij Muse is dit misschien ook wel het geval voor mij persoonlijk op dit moment. Het zal ook wel te maken hebben met de 2 tegenvallende nieuwe nummers die ze de wereld hebben ingestuurd recent.
er schijnt een driedelige symfonie te staan op hun nieuwste cd, dan haak ik ook een beetje af, hoe geniaal die Matt Belamy ook moge wezen
Comment