Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten'slecht' album, toxicity is voor mij het beste album (tevens mijn lievelingsalbum ooit)
Comment
-
SOAD - Stealing Society
Vanaf 1:30 vind ik dit echt een retegoed nummer.
Ik zou in feite de rest van de CD hier ook kunnen posten, want er staan geen nummers op die ik slecht vind. Bij Toxicity is dat trouwens ook het geval.
Comment
-
2 IMMENS zware feestschijven!!
Digitalism - Home Zone (Proxy Rmx)
Sound of Stereo - supah dupah
en goaaaan...
Comment
-
-
-
Comment
-
Comment
-
-
Comment
-
Pas Interpol - Pioneer to the falls gekocht
Niet zozeer onder de indruk van de songs apart, maar wel van het geheel; wat een schijf
Als ik dan toch eentje moet posten, zal het deze zijn vandaag:
Interpol - Mammoth
Comment
-
-
Eén van de beste concerten die ik ooit meegemaakt heb: QOTSA met Grohl aan de drums, in Werchter
Dit is dan wel in Glastonbury datzelfde jaar, anders zijn het altijd dezelfde songs die passeren
QOTSA - Avon
En (ook in 2002, maar dan Amsterdam) met kersje Lanegan op de taart:
QOTSA - Hangin' tree
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenPas Interpol - Pioneer to the falls gekocht
Niet zozeer onder de indruk van de songs apart, maar wel van het geheel; wat een schijf
Als ik dan toch eentje moet posten, zal het deze zijn vandaag:
Interpol - Mammoth
De plaat is niet zo goed als Turn On The Bright Lights maar nummers als Wrecking Ball en Who Do You Think geven hun ware schoonheid pas prijs na de vijfde luisterbeurt of zo. Daarvoor is het maar monotoon gewauwel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenOur Love To Admire bedoel je
De plaat is niet zo goed als Turn On The Bright Lights maar nummers als Wrecking Ball en Who Do You Think geven hun ware schoonheid pas prijs na de vijfde luisterbeurt of zo. Daarvoor is het maar monotoon gewauwel.
Ik vind Antics de beste van de drie.
Comment
Comment