Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Het was met die te bekijken dat ik op het idee kwam om het filmpje te posten. Ik ben al een paar dagen bezig met alles van Blogotheque dat me aanstaat te bekijken. Ik ben er op gekomen door Bloc Party's prachtige uitvoering van This Modern Love.
Ik ook maar dan heb ik het meer voor artiesten die gewoon op dezelfde fans mikken door iets totaal anders doen zoals Band Of Horses, Fleet Foxes, Port O'Brien, Peter Bjorn & John of The Little Ones.
Beirut heeft eigenlijk gewoon de nummers van Arcade Fire geanalyseerd, ontleed en terug van 0 opgebouwd.
Te laid back
Als ik er eentje moest vervangen uit mijn top 5 zou die plaats ingenomen worden door Surfing On A Rocket of Cherry Blossom Girl. Playground Love en All I Need heb ik ook altijd te laid back gevonden.
Muziek van de the virgin suicide zou ik niet direct in mijn top 5 kunnen zetten al vind ik playground love wel een mooi nummer.
Trouwens wat ik ZEER Air'ish vind aandoen is dit nummer van white lies (piano intro, eerste 18 sec)
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Comment