Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenKent er iemand de naam en uitvoerder van het lied waarvan de melodie nu gebruikt wordt voor de reclamespot van P-magazine?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDit misschien?
Comment
-
-
Net nog eens Amped van Dog Eat Dog in de CD-speler geduwd.
Best wel chillen eigenlijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk BerichtenKent er iemand de naam en uitvoerder van het lied waarvan de melodie nu gebruikt wordt voor de reclamespot van P-magazine?
billie yoel we didnt start the fire
+ YouTube Video
edit te laat het staat er al :shame:Last edited by wisali; 13/03/2009, 15:01.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door jancleynen Bekijk BerichtenGone van Lasgo is erg lekker, staat momenteel op continuous repeat...
En dat clipje, fak.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
D'azoo @ Night - Day And Night (Original Mix) Beatplaatje
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Christian key - hey boy hey girl (nick corline mix)
Plaatje van de week!
Milton Channels - Black Is Black (Original Mix)
Comment
-
Jeugd van tegenwoordig is goed bezig, weer een vette hit:
Buma In Me Zak
Voor de video op hogere kwaliteit: http://www.parool.nl/parool/nl/544/PAROOL-TV/article/detail/70441/2008/12/08/De-Jeugd-van-Tegenwoordig---Buma-In-Me-Zak-li...
En ook dit :
Stijn - Password
Crappy Video for PasswordDirected by "Digiraty"Music & Words By STIJNwww.mijnlabel.comRecorded by STIJNMixed by BOB HERMANS
Vet man !
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenTenacious D - fuck her gently
Van wie was da ander nu weer : "I come to soon"
Comment
-
5 schijfkes mss wel repo's
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Zijn vooral Elektro-plaatjes, als der interesse is kan ik der nog wel wat posten.
Comment
Comment