Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het zevende muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kid A vond ik zelf nog redelijk goed en eigenlijk Hail To The Thief ook nog bij momenten maar Amnesiac is voor mij eigenlijk zo goed als onbeluisterbaar

In Rainbows heeft ook zijn momenten maar die bezit ik zelf niet. Heb ik eigenlijk ook niet gedownloaded toen die via de site beschikbaar was.

Op de Lokerse feesten kon je ook smsjes versturen om backstage te raken en ik weet nog dat ik bij de Cranes een redelijk grappig smsje verstuurd had. Na het concert van The Cure kijk ik op mijn GSM en zie ik een bericht "Proficiat, u hebt een backstage tour gewonnen. Meld u om 21.30 uur aan de Ricard stand achteraan het festivalterrein". Toen ik het las waren we al 4 uur verder
    Last edited by ; 17/03/2009, 12:49.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
      Kid A vond ik zelf nog redelijk goed en eigenlijk Hail To The Thief ook nog bij momenten maar Amnesiac is voor mij eigenlijk zo goed als onbeluisterbaar

In Rainbows heeft ook zijn momenten maar die bezit ik zelf niet. Heb ik eigenlijk ook niet gedownloaded toen die via de site beschikbaar was.

Op de Lokerse feesten kon je ook smsjes versturen om backstage te raken en ik weet nog dat ik bij de Cranes een redelijk grappig smsje verstuurd had. Na het concert van The Cure kijk ik op mijn GSM en zie ik een bericht "Proficiat, u hebt een backstage tour gewonnen. Meld u om 21.30 uur aan de Ricard stand achteraan het festivalterrein". Toen ik het las waren we al 4 uur verder

Getver... balen is dat zeg!

Ik las dat je ook wel hevig placebo fan bent? Al kaarten voor Werchter of Arras? Vanavond spelen ze in Volt blijkbaar de titeltrack van hun nieuwe plaat.

Comment

• [quote=Kaiser Chief;3305409
        Op de Lokerse feesten kon je ook smsjes versturen om backstage te raken en ik weet nog dat ik bij de Cranes een redelijk grappig smsje verstuurd had. Na het concert van The Cure kijk ik op mijn GSM en zie ik een bericht "Proficiat, u hebt een backstage tour gewonnen. Meld u om 21.30 uur aan de Ricard stand achteraan het festivalterrein". Toen ik het las waren we al 4 uur verder [/quote]

Jammer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
          Getver... balen is dat zeg!

Ik las dat je ook wel hevig placebo fan bent? Al kaarten voor Werchter of Arras? Vanavond spelen ze in Volt blijkbaar de titeltrack van hun nieuwe plaat.
          Ja, ik kijk er echt naar uit. Ik heb kaarten voor Werchter en Werchter Classic en ik zou dolgraag naar Pinkpop gaan voor Depeche Mode en Placebo op dezelfde dag

Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten

Jammer!
          Nee, eigenlijk niet want dan had ik waarschijnlijk Mercury Rev moeten missen en die waren absoluut magistraal die avond. Nu had ik ook een goede plaats voor The Cure en anders moest ik weer achteraan gaan staan na de rondleiding.

Comment

• Ah maar ik dacht dat je backstage mocht blijven.

Gewoon een tour en dan terug buiten lijkt mij niet interessant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
              Ah maar ik dacht dat je backstage mocht blijven.

Gewoon een tour en dan terug buiten lijkt mij niet interessant.
              Wel, het kon zijn dat je mocht blijven maar concerten sidestage bekijken is niets voor mij.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                wonderwall gehoord ?
                Nee maar het was ook door de dag op stubru gisteren. Vorige maand ook eens op stubru gehoord en was toen een beetje geshockeerd. Kende het liedje niet en wist dus ook niet dat One van U2 eigenlijk een cover is
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                  Nee maar het was ook door de dag op stubru gisteren. Vorige maand ook eens op stubru gehoord en was toen een beetje geshockeerd. Kende het liedje niet en wist dus ook niet dat One van U2 eigenlijk een cover is
                  <----- Zie avatar

Comment

<----- Zie avatar
                    I don't get it

Iets heel anders nu!

Gisteren nog een ceedeetje van Queen aangekregen dat ik op ebay gekocht had -> collectie compleet -> me happy
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

I don't get it
                      Het origineel IS van U2

Comment

Het origineel IS van U2
                        Meent ge het?

Nu ben ik weer teleurgesteld in Johnny
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Meent ge het?

Nu ben ik weer teleurgesteld in Johnny
                          Waarom? Hij heeft telkens de beste hedendaagse nummers uitgezocht om er zo een eigen toets aan te geven. Personal Jesus is een van mijn minst favoriete Depeche Mode nummers maar als Johnny Cash het zingt klopt het voor mij eigenlijk wel. Hurt van Nine Inch Nails heeft hij ook getransformeerd van een creepy, donker en ietwat aarzelend nummer naar een soort van "anthemic" afscheidsnummer. Verdere bewerkingen zijn onder meer Rusty Cage van Soundgarden en The Mercy Seat van Nick Cave.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
                            tja elk z'n goesting. Ik vond 't megamix uurtje op sensation white net een ferme afknapper... idem wat de set van Armin Van Buren betreft. Ik heb 't niet voor die typische trancy platen.
                            Doe mij maar een lekker vette schijf met funky ondertonen (Martin Solveig is ook zo ne toffe kadee) in en wat gestoorde samples (van mij part Chemical Brothers, Tiga, Trenttemöller etc..) en of die plaat reeds grijs gedraaid is of niet zal me een worst wezen, als 't me maar aan 't shaken brengt
                            Ik vind de Sensation-reeks in het algemeen gewoon achteruit gegaan ten opzichte van vroeger, had ongeveer elke megamix sinds 2002 op de pc staan samen met een paar integrale radio-uitzendingen (+8 uur)...ondertussen blijven enkel de Black en de White megamix van 2002 over, de rest vond ik niet zo geweldig.

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                            Universal Nation. die bass is zo lekker
                            Agreed
                            Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                            Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              wonderwall gehoord ?
                              Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                              Waarom? Hij heeft telkens de beste hedendaagse nummers uitgezocht om er zo een eigen toets aan te geven. Personal Jesus is een van mijn minst favoriete Depeche Mode nummers maar als Johnny Cash het zingt klopt het voor mij eigenlijk wel. Hurt van Nine Inch Nails heeft hij ook getransformeerd van een creepy, donker en ietwat aarzelend nummer naar een soort van "anthemic" afscheidsnummer. Verdere bewerkingen zijn onder meer Rusty Cage van Soundgarden en The Mercy Seat van Nick Cave.
                              Wist ik niet.

Dacht telkens dat het omgekeerd was.

Maar wat is dat nu met wonderwall??

Comment

• Mando Diao - Dance with somebody

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Animal Collective - Summertime Clothes
                                  Morgen in de AB en ik zal er bij zijn.

Voorprogramma ziet er ook goed uit.

Pantha Du Prince

Comment

• Ladyhawke - Paris Is Burning (Alex Gopher Remix)

Goeie remix!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
                                      Animal Collective - Summertime Clothes
                                      Morgen in de AB en ik zal er bij zijn.

Voorprogramma ziet er ook goed uit.

Pantha Du Prince
                                      Ik had ook wel graag willen gaan maar ik ben enkel bekend met hun 3 laatste albums en ik heb het sowieso al redelijk druk met concerten deze maand. You can't win 'em all.

De nieuwe van Placebo is niet slecht maar klinkt voorlopig een beetje banaal.

Comment

• Wat een overdreven dikke schijf

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

En deze zeker ook (intro ook van Auto TV)

+ YouTube Video
                                        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Eeuwige klassieker

+ YouTube Video

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

• Keys to the VIP, you've gotta love it! Dit is het liedje op het einde. Het stukje met de piano, vind het wel een schijfje. Ik was de originele versie van Red Carpet al beu gehoord...

+ YouTube Video
                                          Volvo V60 D3 R-design

Comment

Working...
                                          X