Oorspronkelijk geplaatst door Spillies
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenMoloko heeft echt superdikke schijven. Chill schijfjes... En sinds ze solo is, Roisin Murphy vind ik er weer geslaagde tussen zitten zoals overpowered...
Zowel in Moloko-formatie van mogen genieten in Vorst Nationaal en ook eens solo Roisin te horen gekregen en dat was ook genieten maar dan op een andere rustige manier.
Waren beide erg ferme concerten en dat mens kan nogal opzwepend doen (om nog te zwijgen van de pianist die al dansend op z'n orgel staat te spelen)!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk BerichtenKeys to the VIP, you've gotta love it! Dit is het liedje op het einde. Het stukje met de piano, vind het wel een schijfje. Ik was de originele versie van Red Carpet al beu gehoord...
'k heb de originele versie van 'alright' nooit héél goed gevonden.. de erick morillo mix daartegen
+ YouTube Video
Comment
-
-
Comment
-
AC slater - Jack got Jacked (Jack beats remix)
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Horny united vs. dj sign feat. vivi - Oohhh (deniz koyu remix)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
Dit blijft gewoon een plaat om ongelooflijk hard af te spelen met zoveel mogelijk bass
Zombie nation - kernkraft 400
Hun nieuwe cd is ook niet slecht
Comment
-
Klassieker.
Dit vind ik ook een zalige van The Offspring:
The Kids Aren't Allright
Beste track uit Americana (met o.a. ook Pretty Fly en Why Don't You Get A Job).
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Comment
-
Comment