Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Ik ben op zoek naar dat liedje waarin in het clipje een man een een oude vrouw in een soort van Landhuis tussen de schilderijen naakt zijn en seks hebben, en er kwamen rode lampen in de trant van Dokter Bibber in... Iemand een idee?
Ik ben op zoek naar dat liedje waarin in het clipje een man een een oude vrouw in een soort van Landhuis tussen de schilderijen naakt zijn en seks hebben, en er kwamen rode lampen in de trant van Dokter Bibber in... Iemand een idee?
Wel een goeie track. Heb zelf de live-CD liggen van die groep.
OK, er staan wel maar twee écht goeie nummers op. Niet toevallig de twee bekendste allicht.
Gisteren de zwaarste lijst op StuBru helemaal vergeten. Maar geen zorgen, ik ben al de hele morgen op mijn werk aan het luisteren via het net. Nog een geluk dat dat hier allemaal kan.
Comment