Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk BerichtenKlik op de albumtitels en gij zult het weten!
Comment
-
Nick Lowe - Half A Boy And Half A Man
Nick Lowe - Half A Boy And Half A Man
+ YouTube Video
Schitterend2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk BerichtenSorry mannen, had zin in iets immens schraal/vaag
+ YouTube Video
Weet iemand trouwens hoe dit genre heet! Ik noem het meestal WTFtechno
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIs die clip zo donker om te verbergen dat het geen neger is?. Voor een niet-neger rapt ie niet slecht
+ YouTube Video Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenwtfOorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenAls je 50000 posts hebt als Alex kan het nog om zulke posts te doen maar als je er slechts 50 hebt op 2 jaar en je vindt dit belangrijk genoeg om nog eens de moeite te doen om op Post Reply te duwen dan kan ik enkel deze smiley gebruiken:
Ma echt hè
Bon, zal ik nog eens een wereldschijf posten!
Micheal Zager Band - Let's All Chant
+ YouTube Video
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk BerichtenStarflam - La Sonora
+ YouTube Video
trop de mecs visent le mic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenwtfOorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenAls je 50000 posts hebt als Alex kan het nog om zulke posts te doen maar als je er slechts 50 hebt op 2 jaar en je vindt dit belangrijk genoeg om nog eens de moeite te doen om op Post Reply te duwen dan kan ik enkel deze smiley gebruiken:
Vond het gewoon een vrolijk liedje. Man, als dat al niet meer mag... En die clip, tjah stelt mss niet veel voor, maar is dit niet het muziek-topic ipv muziekvideo-topic?
En dat van 50 posts op twee jaar (wat er volgens mij niets mee te maken heeft), ik ben hier een tijd niet meer geweest en ben nu weer wat actiever dan vroeger en dacht hier ook eens iets te posten. Nu, blijkbaar kan dat dus niet. leuk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk BerichtenOoit al eens bedacht dat er nog andere muziek bestaat dan wat jullie hier allemaal posten...
Vond het gewoon een vrolijk liedje. Man, als dat al niet meer mag... En die clip, tjah stelt mss niet veel voor, maar is dit niet het muziek-topic ipv muziekvideo-topic?
En dat van 50 posts op twee jaar (wat er volgens mij niets mee te maken heeft), ik ben hier een tijd niet meer geweest en ben nu weer wat actiever dan vroeger en dacht hier ook eens iets te posten. Nu, blijkbaar kan dat dus niet. leuk2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk BerichtenOoit al eens bedacht dat er nog andere muziek bestaat dan wat jullie hier allemaal posten...
Comment
-
Placebo:
Muse:
System Of A Down:
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenniets van aantrekken, volgens mij is het weer een eindje geleden dat kaiser chief nog eens gemogen heeft!
+ plaatje was OK
Ik dacht het dat jij dit wel ging goed vinden
Comment
Comment