Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het zevende muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• http://en.wikipedia.org/wiki/Girl_Talk_(musician)

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
      Jaja, maar zijn al z'n cd's zo?

Comment

• Klik op de albumtitels en gij zult het weten!

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
        cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guess_who Bekijk Berichten
          + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

wtf
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
            Klik op de albumtitels en gij zult het weten!
            Blijkbaar wel dus.

Comment

• Nick Lowe - Half A Boy And Half A Man

Nick Lowe - Half A Boy And Half A Man

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Schitterend
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                Sorry mannen, had zin in iets immens schraal/vaag

+ YouTube Video

Weet iemand trouwens hoe dit genre heet! Ik noem het meestal WTFtechno
                het in duitsland populaire hands up lijkt er op. soort van hardtrance

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Is die clip zo donker om te verbergen dat het geen neger is?
                  Ik vermoed het . Voor een niet-neger rapt ie niet slecht

+ YouTube Video
                  Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
                  ... De snelheidslimieten zijn overal zo gelegd dat je zelfs met 4 platte banden en olie op de baan nog door de bocht kunt aan de maximum toegelaten snelheid ...

Comment

+ YouTube Video
                    Als je 50000 posts hebt als Alex kan het nog om zulke posts te doen maar als je er slechts 50 hebt op 2 jaar en je vindt dit belangrijk genoeg om nog eens de moeite te doen om op Post Reply te duwen dan kan ik enkel deze smiley gebruiken:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                      wtf
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                      Als je 50000 posts hebt als Alex kan het nog om zulke posts te doen maar als je er slechts 50 hebt op 2 jaar en je vindt dit belangrijk genoeg om nog eens de moeite te doen om op Post Reply te duwen dan kan ik enkel deze smiley gebruiken:

Ma echt hè

Bon, zal ik nog eens een wereldschijf posten!

Micheal Zager Band - Let's All Chant

+ YouTube Video

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Bekijk Berichten
                        Starflam - La Sonora
                        + YouTube Video
                        Yeaaaaah

trop de mecs visent le mic
                        Last edited by ; 22/04/2009, 21:28.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                          wtf
                          Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                          Ooit al eens bedacht dat er nog andere muziek bestaat dan wat jullie hier allemaal posten...

Vond het gewoon een vrolijk liedje. Man, als dat al niet meer mag... En die clip, tjah stelt mss niet veel voor, maar is dit niet het muziek-topic ipv muziekvideo-topic?

En dat van 50 posts op twee jaar (wat er volgens mij niets mee te maken heeft), ik ben hier een tijd niet meer geweest en ben nu weer wat actiever dan vroeger en dacht hier ook eens iets te posten. Nu, blijkbaar kan dat dus niet. leuk
                          2000 Lancia Delta 1.9 TD
                          2000 Fiat Barchetta 1.8 16v
                          eg

Comment

• niets van aantrekken, volgens mij is het weer een eindje geleden dat kaiser chief nog eens gemogen heeft!

+ plaatje was OK
                            1963 Land Rover Series IIa
                            1994 Mercedes SL320
                            2015 Land Rover Discovery SDV6
                            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Kanye West - Love lockdown

Comment

Ooit al eens bedacht dat er nog andere muziek bestaat dan wat jullie hier allemaal posten...

Vond het gewoon een vrolijk liedje. Man, als dat al niet meer mag... En die clip, tjah stelt mss niet veel voor, maar is dit niet het muziek-topic ipv muziekvideo-topic?

En dat van 50 posts op twee jaar (wat er volgens mij niets mee te maken heeft), ik ben hier een tijd niet meer geweest en ben nu weer wat actiever dan vroeger en dacht hier ook eens iets te posten. Nu, blijkbaar kan dat dus niet. leuk
                                Je moet het niet zo serieus opnemen hoor
                                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Je zou beter wat Muse posten, dat is pas ECHTE muziek

Comment

• Comment

• Placebo:

placebos song black eyedcheck out my other stuff & myspace.com/useless_productions

Muse:

System Of A Down:

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Dit blijft toch zo'n heerlijke plaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                          niets van aantrekken, volgens mij is het weer een eindje geleden dat kaiser chief nog eens gemogen heeft!

+ plaatje was OK
                                          Een week of 2
                                          Ik dacht het dat jij dit wel ging goed vinden

Comment

Working...
                                          X