Oorspronkelijk geplaatst door Ceke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
Ik hou ervan
dees van even terug vind ik ook super
+ YouTube Video Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
vet, een mix cd van carl cox begon met dees, memories
hier nog een schijf, ander genre wel, cruisenummer
+ YouTube Video Database error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Tijd om de plaatjes van het moment nog eens te posten
Passion Pit - The Reeling
The Maccabees - Love You Better
The Horrors - Primary Colours
Metric - Help I'm Alive
Silversun Pickups - Swoon
Comment
-
-
"Exploit your accent"!!!
"Cause this is a middle class art school thing"!!
Hillarisch
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk heb net mijn boxset van Battle For The Sun van Placebo gecancelled.
Ik heb besloten dat gezien het economische klimaat en het feit dat ik vroeger ook nooit vinyl van Placebo kocht het misschien beter was om te gaan voor de gewone versie op CD & DVD. Misschien ooit, als het weer beter gaat dat ik alles van Placebo op vinyl koop inclusief deze box.
Echt een zwarte dag.
Nog een goeie 2 weekskes en 't is zover...
Battle for the sun is alvast veelbelovend en de nieuwe drummer mag blijven voor mijn part. Op dit nummer zet hij toch een sterke prestatie neer!
www.youtube.com/watch?v=TZhvHP4JMqs
Ga je ze opzoeken ergens ten lande deze zomer?
Edith zegt dat Brian zijn haar zo verdomd snel gegroeid is in een paar jaar tijd... wat pakt die gast, of zou hij extensions gestoken hebben
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenCD & DVD will do just fine!!
Nog een goeie 2 weekskes en 't is zover...
Battle for the sun is alvast veelbelovend en de nieuwe drummer mag blijven voor mijn part. Op dit nummer zet hij toch een sterke prestatie neer!
Ga je ze opzoeken ergens ten lande deze zomer?
Edith zegt dat Brian zijn haar zo verdomd snel gegroeid is in een paar jaar tijd... wat pakt die gast, of zou hij extensions gestoken hebben
Als Depeche Mode alsnog komt naar Pinkpop kan het zijn dat ik nog een last minute ticket probeer vast te krijgen voor Pinkpop ook.
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenBattle for the sun is alvast veelbelovend en de nieuwe drummer mag blijven voor mijn part. Op dit nummer zet hij toch een sterke prestatie neer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDe 2e juni in Cirque Royal in Brussel en op Werchter natuurlijk.
Als Depeche Mode alsnog komt naar Pinkpop kan het zijn dat ik nog een last minute ticket probeer vast te krijgen voor Pinkpop ook.
Inderdaad een zalige groep. Daar heb ik in het 4e of 5e muziektopic ook wat van gespamd.
En jij hebt kaarten voor het koninklijk circus weten te strikken???? some guys have all the luck!!!
Mocht je weet hebben van iemand met kaarten mag je me zeker pm'en ...
DM ga ik gaan zien op werchter classic en placebo normaal in arras.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk vind het ongelofelijke schijtmuziek, maar het is idd wel mooi creatief drumwerk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenSchijtmuziek, schijtmuziek... beetje rustig hé ir_fuel of ik trek mijn woorden terug van in uw onderschrift...
Dan zeg ik nog IK VIND in plaats van HET IS en dan is het nog ni goe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtengodverdekke.
Dan zeg ik nog IK VIND in plaats van HET IS en dan is het nog ni goe
Edith zegt dat je moest geschreven hebben IK VINDT, dan was het pas ongeloofwaardig
Comment
Comment