CIRC-destroy she said
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Apocalyptica komt blijkbaar naar Rock Zottegem.Maken dat ik deze week tickets heb.
Helden (met gelegenheidszanger Till Lindemann van Rammstein)
En één van hun Metallica-covers:
Master Of Puppets
Dit wordt vét!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
Nog 2 andere klassiekers:
[e]
Hoezo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenApocalyptica komt blijkbaar naar Rock Zottegem.Maken dat ik deze week tickets heb.
Helden (met gelegenheidszanger Till Lindemann van Rammstein)
En één van hun Metallica-covers:
Master Of Puppets
Dit wordt vét!
edit: Is toch ook een cover? Herinner me nog dat dat nummer werd gebruikt tijdens een EK/WK?!!
=>> Wir sind helden - Wenn Es passiert
Wir Sind Helden performing 'Wenn Es Passiert' live at NOS Studio Sportzomer, broadcast on July 9, 2006.
niet dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenhelden klinkt goed
edit: Is toch ook een cover? Herinner me nog dat dat nummer werd gebruikt tijdens een EK/WK?!!
Edit:
S.O.S.
I don't Care
I'm Not Jesus
En nog meer metalnummers met cello's i.p.v. gitaren.Last edited by Beta; 02/06/2009, 13:12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenIk zat fout met dat ene nummer, waar het me wel aan doet denken is
David Bowie - Heroes
http://www.youtube.com/watch?v=YYjBQKIOb-w
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten'k zal er ook zijn op rock zottegem, om te werkenspijtig dat de groepen mij niet zo mijn genre zijn
Wat moet je doen?
Als je iemand ziet met ee Metallica-T-shirt aan, ben ik dat misschien.
Ik heb in mijn kast één metal-T-shirt liggen en ik doe dat quasi alleen aan op festivals.
Comment
-
goh shameboy... is zoals milk inc, als je 't eenmaal gezien hebt, heb je al hun shows gezien. de jeugd van tegenwoordig vind ik heel leuk, maar heb hen al gezien op repmond rock, en dat zal ook wel dezelfde show zijn
dirkske stoops kan ik overigens niet aanhoren, verschrikkelijk die kerel... de naam dj niet waardig.
ik zit bij de videoploeg btw, meer bepaald als cameraman, dus 't kan goed zijn dat ik ook op 't podium sta2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Amaai mijn kloten!!
Wat een affiche voor Dour festival dit jaar!!
wat ik zeker zou willen zien
16 juli
deadmau 5
MSTRKRFT
Dr. lektroluv
Steve aoki
17 juli
The proxy
digitalism
animal collective
vive la fete
fuck buttons
does it offend you, yeah?
feadz
au revoir simone
shameboy
18 juli
DJ mitsu
Don rimini
Thunderheist
sebastien tellier
65 days of static
Late of the pier
19 juli
Aphex twin
Crystal castles
De jeugd van tegenwoordig
jamie lydell
soldout
Comment
-
-
-
Net vier CD's weest halen. Drie oude van Iron Maiden, Limp Bizkit (die ik wel als kopie op MD had, maar niet de CD zelf) en Papa Roach. En dan nog de huidige van Elbow.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenNet vier CD's weest halen. Drie oude van Iron Maiden, Limp Bizkit (die ik wel als kopie op MD had, maar niet de CD zelf) en Papa Roach. En dan nog de huidige van Elbow.
Comment
-
Comment