Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDie van Elbow is zo hard niks voor u
@Kaiser Chief: moet gij u nie klaarmaken om naar Placebo te gaan eigenlijk...
...vloekt nog eens binnensmonds want o zo jaloers
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenElbow is nochtans SUPER. En stillekes aan beseft de rest van de mensheid dat ook...
@Kaiser Chief: moet gij u nie klaarmaken om naar Placebo te gaan eigenlijk...
...vloekt nog eens binnensmonds want o zo jaloers
...
Beta.....
euh, wel.....
Tja...
En ja, ik ga nu vertrekken
Comment
-
-
-
op dit moment kan je placebo op de standaard online volgen
over een maand zie ik ze op werchter!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
Mijn ex heeft toch wel een paar keer goede suggesties gegeven met die mixtapes van haar:
Elefant - Sirens
Cut City - Like Ashes Like Millions
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDie van Elbow is zo hard niks voor u
Ge meugt nog nen keer raden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenJajaja. En Kings Of Leon is ook niets voor mij zeker?
Ge meugt nog nen keer raden.
Echt Beta, gij hebt de diepgang van een Werchters bandenspoor dat volgezeken is door een bende zatte Hollanders.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenKings Of Leon moogt ge hebben, dat is de nieuwe Snow Patrol.
Echt Beta, gij hebt de diepgang van een Werchters bandenspoor dat volgezeken is door een bende zatte Hollanders.
maar vind je dat niet jammer van KOL?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenKings Of Leon moogt ge hebben, dat is de nieuwe Snow Patrol.
Dus iets dat een tikkeltje harder klinkt is per sé altijd negatief. Het staat natuurlijk wel goed te zeggen dat je alleen van jouw soort muziek houdt.
Anderzijds, als jij echt niet anders graag hoort, vind ik uw smaak wel érg beperkt. En dat noemt zich dan muziekliefhebber.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichtende diepgang van een Werchters bandenspoor dat volgezeken is door een bende zatte Hollanders.Pure proza, prachtig
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenTuurlijk vind ik dat jammer.
Ach ja, ze hebben toch 3 echt goeie albums gehad ook dus eigenlijk mag ik niet klagen.Je maakt je compleet belachelijk.
Ik laat u in uw waan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
Dus iets dat een tikkeltje harder klinkt is per sé altijd negatief. Het staat natuurlijk wel goed te zeggen dat je alleen van jouw soort muziek houdt.
Anderzijds, als jij echt niet anders graag hoort, vind ik uw smaak wel érg beperkt. En dat noemt zich dan muziekliefhebber.
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenOh, dus in feite is alles wat ik graag hoor niet goed, en wat jij graag hoort wel?Je maakt je compleet belachelijk.
Ik laat u in uw waan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDit is niet echt een regel op zich, het is gewoon een toevalligheid dat jij altijd net hetgene dat ik verafschuw in een bepaalde groep aantrekkelijk vindt in diezelfde groep.
De vergelijking met Snow Patrol vind ik nogal mank lopen eigenlijk, want ik heb het helemaal niet met die groep. Naar mijn smaak is het verschil tss die twee groepen vrij groot.
Trouwens, dat muziek altijd "intelligent" moet zijn, is een misvatting in mijn ogen. Variatie moet er sowieso zijn.
Los van dit alles, vind ik het compleet belachelijk dat je alleen reageert als ik iets post wat jij niet goed vindt. De andere keren zwijg je. Ik heb het niet zo voor dat kleuterklasnegativisme.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenJij hebt gewoon nog nooit iets gepost dat ik echt goed vind
Of de Kaiser Chiefs vroeger.Ik vind ze nog steeds niet slecht, maar bon, ze zijn beter geweest.
Maar goed, dit is een nutteloze discussie. Feit is dat iemand die slechts open staat voor een zéér berperkt aantal genres imo bepaald geen echte muziekliefhebber kan zijn. Edoch, ik laat u op uw hoge troon, oh diepgangminnende muziekelitarist.
Comment
Comment