Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het zevende muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• hier deze

housewife - daan
    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
    wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
      Die van Elbow is zo hard niks voor u
      Elbow is nochtans SUPER. En stillekes aan beseft de rest van de mensheid dat ook...

@Kaiser Chief: moet gij u nie klaarmaken om naar Placebo te gaan eigenlijk...

... vloekt nog eens binnensmonds want o zo jaloers ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
        Mijn favoriet van vandaag:

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
        Elbow is nochtans SUPER. En stillekes aan beseft de rest van de mensheid dat ook...

@Kaiser Chief: moet gij u nie klaarmaken om naar Placebo te gaan eigenlijk...

... vloekt nog eens binnensmonds want o zo jaloers ...
        Elbow is een groep met diepgang
        Beta.....

euh, wel.....

Tja...

En ja, ik ga nu vertrekken

Comment

• Deze vind ik ook niet slecht:

The Hoosiers - Goodbye mr A

+ YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Morgen cd eens halen ^^
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• op dit moment kan je placebo op de standaard online volgen

over een maand zie ik ze op werchter!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                Deze vind ik ook niet slecht:

The Hoosiers - Goodbye mr A

+ YouTube Video
                Guilty pleasure ook van mij. Cops And Robbers dan vooral.

Mijn ex heeft toch wel een paar keer goede suggesties gegeven met die mixtapes van haar:

Elefant - Sirens
                Cut City - Like Ashes Like Millions

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
                  Superr gewoon!

Armani & Ghost -- Airport

+ YouTube Video

(hier door Tiesto)

Waar is de tijd

Comment

• Hoe slecht is dat nummer van Evi Hansen daar?

Comment

Die van Elbow is zo hard niks voor u
                      Jajaja. En Kings Of Leon is ook niets voor mij zeker?

Ge meugt nog nen keer raden.
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                        Jajaja. En Kings Of Leon is ook niets voor mij zeker?

Ge meugt nog nen keer raden.
                        Kings Of Leon moogt ge hebben, dat is de nieuwe Snow Patrol.

Echt Beta, gij hebt de diepgang van een Werchters bandenspoor dat volgezeken is door een bende zatte Hollanders.

Comment

Echt Beta, gij hebt de diepgang van een Werchters bandenspoor dat volgezeken is door een bende zatte Hollanders.

maar vind je dat niet jammer van KOL?

Comment

• Tuurlijk vind ik dat jammer.

Ach ja, ze hebben toch 3 echt goeie albums gehad ook dus eigenlijk mag ik niet klagen.

Comment

Dus iets dat een tikkeltje harder klinkt is per sé altijd negatief. Het staat natuurlijk wel goed te zeggen dat je alleen van jouw soort muziek houdt.
                              Anderzijds, als jij echt niet anders graag hoort, vind ik uw smaak wel érg beperkt. En dat noemt zich dan muziekliefhebber.
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

de diepgang van een Werchters bandenspoor dat volgezeken is door een bende zatte Hollanders.
                                Pure proza, prachtig
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Tuurlijk vind ik dat jammer.

Ach ja, ze hebben toch 3 echt goeie albums gehad ook dus eigenlijk mag ik niet klagen.
                                  Oh, dus in feite is alles wat ik graag hoor niet goed, en wat jij graag hoort wel? Je maakt je compleet belachelijk.
                                  Ik laat u in uw waan.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten

Dus iets dat een tikkeltje harder klinkt is per sé altijd negatief. Het staat natuurlijk wel goed te zeggen dat je alleen van jouw soort muziek houdt.
                                    Anderzijds, als jij echt niet anders graag hoort, vind ik uw smaak wel érg beperkt. En dat noemt zich dan muziekliefhebber.
                                    Nee, het gaat hem over de intelligentie van het doelpubliek dat een bepaalde groep aanspreekt. Er is heus ook wel harde muziek die artistiek verantwoord is.

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                    Oh, dus in feite is alles wat ik graag hoor niet goed, en wat jij graag hoort wel? Je maakt je compleet belachelijk.
                                    Ik laat u in uw waan.
                                    Dit is niet echt een regel op zich, het is gewoon een toevalligheid dat jij altijd net hetgene dat ik verafschuw in een bepaalde groep aantrekkelijk vindt in diezelfde groep.

Comment

Dit is niet echt een regel op zich, het is gewoon een toevalligheid dat jij altijd net hetgene dat ik verafschuw in een bepaalde groep aantrekkelijk vindt in diezelfde groep.
                                      Verklaar u nader. Wat moet ik goed vinden aan pakweg Kings Of Leon wat jij niet goed vindt?
                                      De vergelijking met Snow Patrol vind ik nogal mank lopen eigenlijk, want ik heb het helemaal niet met die groep. Naar mijn smaak is het verschil tss die twee groepen vrij groot.
                                      Trouwens, dat muziek altijd "intelligent" moet zijn, is een misvatting in mijn ogen. Variatie moet er sowieso zijn.
                                      Los van dit alles, vind ik het compleet belachelijk dat je alleen reageert als ik iets post wat jij niet goed vindt. De andere keren zwijg je. Ik heb het niet zo voor dat kleuterklasnegativisme.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Jij hebt gewoon nog nooit iets gepost dat ik echt goed vind

Comment

Jij hebt gewoon nog nooit iets gepost dat ik echt goed vind
                                          KOL, Elbow, Sophia.

Of de Kaiser Chiefs vroeger. Ik vind ze nog steeds niet slecht, maar bon, ze zijn beter geweest.

Maar goed, dit is een nutteloze discussie. Feit is dat iemand die slechts open staat voor een zéér berperkt aantal genres imo bepaald geen echte muziekliefhebber kan zijn. Edoch, ik laat u op uw hoge troon, oh diepgangminnende muziekelitarist.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X