Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het zevende muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• to each his own

ik vind die metal muziek AFSCHUWELIJK en luister liever naar radiohead

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
      Maar ik was juist mijn Gentlemen van The Afghan Whigs op m'n externe HD aan het pleuren

Deze staat daar niét op, maar ook lekker

http://www.youtube.com/watch?v=o8r5Xvz9CjE (Honky's Ladder)
      Nog nooit van gehoord maar het klinkt niet slecht, eens kijken of ik er meer van vind

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
        Gisteren dit voor de eerste keer gehoord en pas na een tijdje hoorde ik het refrein goed; kan er niet aan doen maar vind het wel ok.

Lilly allen - F*ck you
        is inderdaad goed, net als het hele album.
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
          to each his own

ik vind die metal muziek AFSCHUWELIJK en luister liever naar radiohead
          Aha toch nog één iemand met diepgang op dit forum...

Comment

Maar ik was juist mijn Gentlemen van The Afghan Whigs op m'n externe HD aan het pleuren

Deze staat daar niét op, maar ook lekker

http://www.youtube.com/watch?v=o8r5Xvz9CjE (Honky's Ladder)
            Fak, dat is zoooo terug gaan naar mijn studententijd in volle grunge-periode! schitterend nummer!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
              Fak, dat is zoooo terug gaan naar mijn studententijd in volle grunge-periode! schitterend nummer!
              Dit is toch wel iets later, ik denk 1996. Grunge was net volledig geimplodeerd en Britpop vierde toen zijn hoogdagen. Heel zelden kwam er van de states nog een uitloper van de grunge-periode maar er moest toch iets speciaal aan zijn om in die tijd opgemerkt te worden. Daarom dat Afghan Whigs met dat extra vleugje soul een grote schare trouwe fans kon opbouwen in Europa.

Uit hetzelfde programma, een net iets beter nummer van hen EN dit is WEL van de plaat die Lotuzzzje noemde

Debonair
              Last edited by ; 04/06/2009, 17:42.

Comment

• KC has taste!
                1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Dit is toch wel iets later, ik denk 1996. Grunge was net volledig geimplodeerd en Britpop vierde toen zijn hoogdagen. Heel zelden kwam er van de states nog een uitloper van de grunge-periode maar er moest toch iets speciaal aan zijn om in die tijd opgemerkt te worden. Daarom dat Afghan Whigs met dat extra vleugje soul een grote schare trouwe fans kon opbouwen in Europa.

Uit hetzelfde programma, een net iets beter nummer van hen EN dit is WEL van de plaat die Lotuzzzje noemde

Debonair
                  Ik studeerde van '92 tem'97, dus heb heel wat van die grunge in mij zitten... (en soms flakkert dat nog eens op...) Fantastische periode als ik eraan terugdenk...

Comment

• eens terug wa elektronische muziekskes uit 2002 voor de verandering

van de makers van het alombekende Greece 2000!

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dogzilla Bekijk Berichten
                      eens terug wa elektronische muziekskes uit 2002 voor de verandering
                      ... en 't was net zo leuk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
                        ... en 't was net zo leuk...
                        Dit ga je ook goed vinden dan, ietske recenter

At The Drive-In's seminal EP 'Vaya' is now available on hot pink vinyl in stores & online, limited to 3000 pressings worldwide. 1000 vibrant red pressings ar...

At the drive-in - Invalid litter dpt.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

At The Drive-In's seminal EP 'Vaya' is now available on hot pink vinyl in stores & online, limited to 3000 pressings worldwide. 1000 vibrant red pressings ar...

Sheila Divine - like a criminal

The Sheila Divine live at Lupo's in Providence, RI - 9/22/01. 9/11 Benefit Show.

en van At the drive in hoor ik liever arcarsenal, blijft wel een super goed album

Comment

Het nummer kende ik maar vroeg me niet van wie... idd wel een goed nummer!

Comment

• The Polyphonic spree - Hold me now

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                              cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                                Shit! the polyphonic spree... Das geleden van mijn MTV new periode met joanne dat ik dat gehoord heb!

deze vond ik steeds hun beste

+ YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                    de nieuwe van diMaro gaat een hit worden!
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                                    kzal er maar een youtubeje bijzetten zeker:

http://www.youtube.com/watch?v=fD3AhxLCXW4
                                    en wat wordt er tegenwoordig altijd gedraaid in de clubs? juppa
                                    2015 BMW F11 520dA
                                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                      Shit! the polyphonic spree... Das geleden van mijn MTV new periode met joanne dat ik dat gehoord heb!

deze vond ik steeds hun beste

+ YouTube Video
                                      hate it

heb ze nog gezien op Pukkelpop in 2002-03

Comment

• Ging jij al naar Pukkelpop toen je 14 jaar was?

Comment

• Was er geen 3 dagen,1 dag. Niks mis mee.

Comment

Working...
                                          X