Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Fak, dat is zoooo terug gaan naar mijn studententijd in volle grunge-periode! schitterend nummer!
Dit is toch wel iets later, ik denk 1996. Grunge was net volledig geimplodeerd en Britpop vierde toen zijn hoogdagen. Heel zelden kwam er van de states nog een uitloper van de grunge-periode maar er moest toch iets speciaal aan zijn om in die tijd opgemerkt te worden. Daarom dat Afghan Whigs met dat extra vleugje soul een grote schare trouwe fans kon opbouwen in Europa.
Uit hetzelfde programma, een net iets beter nummer van hen EN dit is WEL van de plaat die Lotuzzzje noemde
Dit is toch wel iets later, ik denk 1996. Grunge was net volledig geimplodeerd en Britpop vierde toen zijn hoogdagen. Heel zelden kwam er van de states nog een uitloper van de grunge-periode maar er moest toch iets speciaal aan zijn om in die tijd opgemerkt te worden. Daarom dat Afghan Whigs met dat extra vleugje soul een grote schare trouwe fans kon opbouwen in Europa.
Uit hetzelfde programma, een net iets beter nummer van hen EN dit is WEL van de plaat die Lotuzzzje noemde
Ik studeerde van '92 tem'97, dus heb heel wat van die grunge in mij zitten... (en soms flakkert dat nog eens op...) Fantastische periode als ik eraan terugdenk...
At The Drive-In's seminal EP 'Vaya' is now available on hot pink vinyl in stores & online, limited to 3000 pressings worldwide. 1000 vibrant red pressings ar...
At The Drive-In's seminal EP 'Vaya' is now available on hot pink vinyl in stores & online, limited to 3000 pressings worldwide. 1000 vibrant red pressings ar...
At the drive-in - Invalid litter dpt.
Het nummer kende ik maar vroeg me niet van wie... idd wel een goed nummer!
Comment