Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenIk heb het een week of 2 geleden voor het eerst gehoord en ik weet nog altijd niet goed wat ik er moet van denken
Comment
-
Inderdaad, het is eigenlijk gewoon de intro die wat raar is.
Nieuwe single van Ash:
Return Of The White Rabbit
Na de teleurstelling van de vorige CD (en eigenlijk ook van de CD daarvoor) terug een ietwat toegankelijker geluid.
Comment
-
Prachtige film, prachtige muziek,
Shigeru Umebayashi - Yumeji's Theme, uit de fim "in the mood for love" van Wong Kar-Wai
+ YouTube Video
Comment
-
-
Lang geleden dat ik nog zo enthousiast was over een album dat geen debuutalbum was. De nieuwe van Placebo blaast echt alles en iedereen omver.
Ik ga zoveel mogelijk hoogtepunten uit het concerten van vorige week proberen te putten.
Absolute favoriet: Happy You're Gone
Close second: Ashtray Heart
Had even goed op de tweede plaats kunnen staan: Devil In The Details
Nog altijd redelijk dicht op de vierde plaats: Never Ending Why
Afronder op nummer 5: Speak In Tongues
Eigenlijk had Bright Lights de plaats van 1 van die nummers kunnen opnemen maar gezien ze dat nog niet live gespeeld hebben zijn er geen youtubes van te vinden. Voor degenen die de opmerking hebben dat ik waarschijnlijk 1 van de 2 singles ben vergeten: het is geen vergissing. Alles wat al bekend was van de plaat is nog maar het tipje van de ijsberg.
Superplaat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenLang geleden dat ik nog zo enthousiast was over een album dat geen debuutalbum was. De nieuwe van Placebo blaast echt alles en iedereen omver.
Ik ga zoveel mogelijk hoogtepunten uit het concerten van vorige week proberen te putten.
Absolute favoriet: Happy You're Gone
Close second: Ashtray Heart
Had even goed op de tweede plaats kunnen staan: Devil In The Details
Nog altijd redelijk dicht op de vierde plaats: Never Ending Why
Afronder op nummer 5: Speak In Tongues
Eigenlijk had Bright Lights de plaats van 1 van die nummers kunnen opnemen maar gezien ze dat nog niet live gespeeld hebben zijn er geen youtubes van te vinden. Voor degenen die de opmerking hebben dat ik waarschijnlijk 1 van de 2 singles ben vergeten: het is geen vergissing. Alles wat al bekend was van de plaat is nog maar het tipje van de ijsberg.
Superplaat.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
Blijft goed wel
Ik ben momenteel naar iets totaal anders aan't luisteren door gebrek aan nieuw werk van Dear Leader en The Sheila Divine (duh); hun maatjes van Taxpayer
Ik had ze al eens gepost maar nu staan er nummers van de, overigens fantastische, nieuwe CD op hun myspace.
Comment
-
+ YouTube Video
man ik verlang naar de vakantie. In de zon liggen op een weide met deze muziek, stront bezopen.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenDie CD heb ik nog altijd ergens ingepakt liggen
Blijft goed wel
Ik ben momenteel naar iets totaal anders aan't luisteren door gebrek aan nieuw werk van Dear Leader en The Sheila Divine (duh); hun maatjes van Taxpayer
Ik had ze al eens gepost maar nu staan er nummers van de, overigens fantastische, nieuwe CD op hun myspace.
Comment
Comment