Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het zevende muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heeft effe nodig om op gang te komen, maar dan heerlijk

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Mew - Introducing Palace Players

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
      cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
        Ik heb het een week of 2 geleden voor het eerst gehoord en ik weet nog altijd niet goed wat ik er moet van denken

Comment

• + YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Jane's Addiction ontdekt

+ YouTube Video

+ YouTube Video
            Last edited by ; 07/06/2009, 23:05.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
              Ik heb het een week of 2 geleden voor het eerst gehoord en ik weet nog altijd niet goed wat ik er moet van denken
              Er zitten inderdaad wat rare kronkels in als je het de eerste keer hoort, maar ik begin het wel te appreciëren..

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
              cc

Comment

• Inderdaad, het is eigenlijk gewoon de intro die wat raar is.

Nieuwe single van Ash:

Return Of The White Rabbit

Na de teleurstelling van de vorige CD (en eigenlijk ook van de CD daarvoor) terug een ietwat toegankelijker geluid.

Comment

• Prachtige film, prachtige muziek,

Shigeru Umebayashi - Yumeji's Theme, uit de fim "in the mood for love" van Wong Kar-Wai

+ YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Zalig

Comment

• Belle & Sebastian - The State I'm In
                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• AAARGH!!! Sonic Youth is al uitverkocht.

Comment

• Lang geleden dat ik nog zo enthousiast was over een album dat geen debuutalbum was. De nieuwe van Placebo blaast echt alles en iedereen omver.

Ik ga zoveel mogelijk hoogtepunten uit het concerten van vorige week proberen te putten.

Absolute favoriet: Happy You're Gone
                          Close second: Ashtray Heart
                          Had even goed op de tweede plaats kunnen staan: Devil In The Details
                          Nog altijd redelijk dicht op de vierde plaats: Never Ending Why
                          Afronder op nummer 5: Speak In Tongues

Eigenlijk had Bright Lights de plaats van 1 van die nummers kunnen opnemen maar gezien ze dat nog niet live gespeeld hebben zijn er geen youtubes van te vinden. Voor degenen die de opmerking hebben dat ik waarschijnlijk 1 van de 2 singles ben vergeten: het is geen vergissing. Alles wat al bekend was van de plaat is nog maar het tipje van de ijsberg.

Superplaat.

Comment

Lang geleden dat ik nog zo enthousiast was over een album dat geen debuutalbum was. De nieuwe van Placebo blaast echt alles en iedereen omver.

Ik ga zoveel mogelijk hoogtepunten uit het concerten van vorige week proberen te putten.

Absolute favoriet: Happy You're Gone
                            Close second: Ashtray Heart
                            Had even goed op de tweede plaats kunnen staan: Devil In The Details
                            Nog altijd redelijk dicht op de vierde plaats: Never Ending Why
                            Afronder op nummer 5: Speak In Tongues

Eigenlijk had Bright Lights de plaats van 1 van die nummers kunnen opnemen maar gezien ze dat nog niet live gespeeld hebben zijn er geen youtubes van te vinden. Voor degenen die de opmerking hebben dat ik waarschijnlijk 1 van de 2 singles ben vergeten: het is geen vergissing. Alles wat al bekend was van de plaat is nog maar het tipje van de ijsberg.

Superplaat.
                            Amai, het concert staat gewoon op YT.. Dat ga ik morgen (of beter straks...) in zijn geheel eens bekijken. Ik heb de plaat nu nog maar in mijn bezit, en het eerste nummer dat al een lichte voorkeur kreeg was Come Undone. Maar zoals gezegd nog niet echt goed kunnen beluisteren.

Comment

• Verschrikkelijk happy liedje voor tijdens den blok

Van enkele jaren terug

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                                Verschrikkelijk happy liedje voor tijdens den blok

Van enkele jaren terug

+ YouTube Video
                                Die CD heb ik nog altijd ergens ingepakt liggen
                                Blijft goed wel

Ik ben momenteel naar iets totaal anders aan't luisteren door gebrek aan nieuw werk van Dear Leader en The Sheila Divine (duh); hun maatjes van Taxpayer
                                TAXPAYER's profile including the latest music, albums, songs, music videos and more updates.

Ik had ze al eens gepost maar nu staan er nummers van de, overigens fantastische, nieuwe CD op hun myspace.

Comment

• + YouTube Video

man ik verlang naar de vakantie. In de zon liggen op een weide met deze muziek, stront bezopen.

Comment

• komt uit het mini topic

The performace of Gwen Stefani of What You Waiting For? from Harajuku Lovers Tour

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                      Stiekem een bewonderaar/groot fan?

Comment

• Schijf!!
                                        Jorgensen & BSD - I Don't Care (Deadmau5 Remix)
                                        + YouTube Video

Comment

Die CD heb ik nog altijd ergens ingepakt liggen
                                          Blijft goed wel

Ik ben momenteel naar iets totaal anders aan't luisteren door gebrek aan nieuw werk van Dear Leader en The Sheila Divine (duh); hun maatjes van Taxpayer
                                          TAXPAYER's profile including the latest music, albums, songs, music videos and more updates.

Ik had ze al eens gepost maar nu staan er nummers van de, overigens fantastische, nieuwe CD op hun myspace.
                                          Van welke groep heb jij geen CD's

Comment

Working...
                                          X