Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het zevende muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Vetste drum and bass die ik ooit live heb gezien is NOISIA

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Sub Focus

iTunes- http://bit.ly/mFpSObBeatport - http://bit.ly/imfLiVDrum&Bass Arena - http://bit.ly/iYAfRpTrackitdown - http://bit.ly/inAxszTracklist:01: Let The Stor...

Sub Focus - Flamenco (:inlove)

I have only added this because i have been trying to find the full song on youtube for some time, also its just a bit of practice in editing!and leave a comm...

Betere dan dit krijg je niet voorgesteld in dit topic.

Comment

• zo zeker van je stuk Timo?
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Drumsound and bassline smith

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Zoek ook maar eens ''G dub'' op

jump up clown step style, bongle resized g dub remix

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
            zo zeker van je stuk Timo?
            ja toch wel

ik kom niet met sensation stuff af of van andere mix cd's

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
              Heeft er nog iemand drum & bass aanraders? Iets waar ook het groot publiek los op gaat (en nee, geen pendulum ofzo)...
              Krijg je echt een hele zaal mee op gang!!

noisia - stigma

1e minuut is wel intro

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Verdomme Timo!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
                  Krijg je echt een hele zaal mee op gang!!

noisia - stigma

1e minuut is wel intro

+ YouTube Video

Had je die ook gezien op les ardentes?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten

Had je die ook gezien op les ardentes?
                    ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                      ja toch wel

ik kom niet met sensation stuff af of van andere mix cd's
                      tiens ik wist niet dat er op sensation DnB wordt gedraaid?
                      2015 BMW F11 520dA
                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                        n00b in dit topic meldt zich.

Ik las op GVA een bericht dat me wel blij stemde

+ YouTube Video
                        Ik hoop zo hard daar kaarten voor vast te kunnen krijgen!

Wat een ongelofelijke metal-zanger!
                        Last edited by ; 14/06/2009, 23:53.

Comment

• Toch ongelofelijk zwak in vergelijking met het nummer waar ze van gepikt hebben.

+ YouTube Video

Dan mag je zeggen "jamaar, CZ is wel Belgisch" maar dat is geen excuus/reden om iets goed te vinden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                            Toch ongelofelijk zwak in vergelijking met het nummer waar ze van gepikt hebben.

+ YouTube Video

Dan mag je zeggen "jamaar, CZ is wel Belgisch" maar dat is geen excuus/reden om iets goed te vinden.
                            Aja, gij vindt dat die nummers op mekaar lijken?

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                Aja, gij vindt dat die nummers op mekaar lijken?
                                Dat vind ik ja

De opbouw, de basriffjes, de uiteindelijke "uitbarsting", een heel klein beetje van de melodie en dan ook nog de zangtechniek. Buiten dat zijn er natuurlijk heel veel verschillen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                                  Dat vind ik ja

De opbouw, de basriffjes, de uiteindelijke "uitbarsting", een heel klein beetje van de melodie en dan ook nog de zangtechniek. Buiten dat zijn er natuurlijk heel veel verschillen.
                                  Qua structuur, daar kan ik je in volgen ja.
                                  Voor de rest vind ik het toch redelijk verschillen, en is in mijn ogen het Alice in Chains nummer het betere. Maar ik denk dat je dan ook ver het beste Alice in Chains nummer ooit er hebt bij gesleurd

Comment

• Would?, Again, Grind en Them Bones schat ik persoonlijk toch hoger in maar ik ben al blij dat je Channel Zero niet overschat.

Comment

• Tomas De Soete z'n Line Up Mixtape

Tenminste nog iemand die zegt dat Roy Orbison >>>> Elvis

En ook The Beatles, The Beach Boys en Fleetwood Mac erin, Nik Kershaw, Guided by Voices

Ik keek ook naar 'Weg met De Soete' voor de soundtrack
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                      Bestelt
                                      1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Green Day - Know Your Enemy
                                        Nora!

Comment

• Paul & Fritz Kalkbrenner "Sky And Sand"
                                          Nora!

Comment

Working...
                                          X