Oorspronkelijk geplaatst door Ceke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenDie vorige is idd zalig. Nieuwe nog maar 1 maal geluisterd, eens werk van maken...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenGisteren TW Classic gedaan (mijn madam wou graag gaan). Alleszins geluk gehad. We stonden klaar om binnen te gaan bij de opening. Daarna was het nog even tot het eerste concert, dus liepen we de weide rond. Op een gegeven moment kwamen we vlak naast het podium (in de buurt van de StuBru-stand) en stond daar iemand van de organisatie naar ons te roepen of we geen bandje wouden, waardoor we de hele dag bij de VIP's vlak voor het podium konden staan. Bleek dat de rest van het publiek maar tot op ongeveer 100 meter van het podium kon geraken. Daarvoor was een gesloten deel voor iedereen met een VIP-ticket, of een PIT-bandje (wat wij dus hadden). Dus moesten we geen uur voor een concert al vooraan gaan staan om het goed te zien. En dus hebben we elk concert van redelijk dichtbij kunnen bekijken.
Vooral Moby interesseerde me. En gelukkig maakt hij de verwachtingen waard. Nog beter werd het toen hij "That's When I Reach For My Revolver" speelde. Blijkbaar zou hij dat op zijn tournee enkel op Werchter spelen, omdat iemand hem dat gevraagd had. Nice, want ik hoop al op voorhand dat hij dat zou brengen.
Mijn madam had het vooral voor Keane. OK, het leken sympathieke mannen (erg down to earth alleszins), maar toch niet echt mijn soort muziek.
Depeche mode had een goeie show en bracht zijn nummers ook op een originele manier. Ook best in orde, al kende ik alleen de bekende nummers.
Ik had een gouden VIP-bandje en eigenlijk heb ik tot Moby begon altijd in de marquee doorgebracht. Gratis bier (UIT EEN GLAS) en buffet.
Daarna op mijn gemak naar de afgebakende zone gegaan en genoten van Depeche Mode.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWaren er bandjes enkel voor de pit ook?
Ik had een gouden VIP-bandje en eigenlijk heb ik tot Moby begon altijd in de marquee doorgebracht. Gratis bier (UIT EEN GLAS) en buffet.
Daarna op mijn gemak naar de afgebakende zone gegaan en genoten van Depeche Mode.
Moby was idd zeer geslaagd; de Keane-mannen heb ik links laten liggen maar DM schitterde volgens mij! Zeer goeie play-list en heel mooie versies gebracht. Vooral it's no good en in your room waren mijn favorieten.
Ook al is het sportpaleis een k*tzaal, ik ga er toch naar toe zenne. (De placebo-tickets voor het sportpaleis zijn trouwens ook binnen)
Nxt = Main Square Festival op 04/07 (Placebo)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWaren er bandjes enkel voor de pit ook?
Gouden VIP-bandje? Niet gezien. Alleen die grijze stoffen VIP-bandjes.
Als je van de Marquee kwam, stond je gegarandeerd links voor het podium (vanuit het standpunt van het publiek bedoel ik). Dus dan was je allicht vlakbij. Thank God I still missed you.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenInderdaad Andy, anders had je waarschijnlijk ene op je lief gezichtje gehad.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenKan je mij even helpen? Welk nummer was het weer waarbij Dave bij elke keer dat het hoogtepunt in het reffrein kwam een paar keer rond zijn as draaide? Een vriendin beweert dat het Stripped was maar dat geloof ik niet. Ik dacht eerder aan Policy Of Truth.
Ik ben bijna zeker dat het bij "a question of time" was, het is het standaard dansje bij dat nummer denk ik.
Hij draait ook niet meer zo snel als vroeger...ouder worden zeker...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenJuist, ik had zelf Question Of Time omgewisseld met Policy Of Truth
Ik vond toch dat het nog indrukwekkend genoeg was als je alles in acht neemt.
Zeeer indrukwekkend zelf, zijn geschiedenis kennende: chapeau! Hij is intussen toch al eind in de 40 dacht ik.
Afsluiten met "Waiting for the night" was ook ff kippevel-moment.
Ik zie al uit naar januari.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtengewoon wat dance
zou niet house of electro er op plakken maar wat maakt het uit
Maar tis wel goed hé.
Comment
Comment