Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Comment
-
Dit is voor mij de beste song aller tijden. Vooral de laatste 2,5 minuten. Commercieel of niet, who cares
Dire Straits - Tunnel of love (Part1)
Dire Straits - Tunnel of love (Part2)Last edited by Jocar; 25/06/2009, 12:57.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Het radioverhaal uit de reeks Alaska van Radio1 is nog steeds her te beluisteren via de site van Radio1.
Ga naar de website, klik op "luister live" en dan krijg live-stream radio te horen. In dat venster is er bovenaan een knop "herbeluister" gan naar het onderdeel "alaska seizoen 2006-2007" en selecteer "MEISJES (reeks) Rozane - Wim De Craene" en geniet.
In diezelfde reeks van 2006-2007 staat vanonder "That's Life: Wouter Deprez" Die moet jee ook zeker beluisteren. Wouter Deprez kan dus veel meer dan stand-up-comedian spelen: nml: fantastische radio maken!!
En als je daarvan genoten hebt moet je ook zeker dit:
http://www.radio1.be/programmas/stor/1385963 beluisteren. Een tweedelig radioverhaal over "de bende van Menen". Door Wouter Deprez. Eén van de mooiste radiomomenten die ik ooit hoorde, en dan zeker deel 2. Je krijgt er de tranen van in de ogen. Misschien dat het mij zoveel doet omdat ik van Menen ben en die mensen waarover ze spreken ik ook kende in mijn jeugd (deed wel niet mee met hun praktijken)
Enfin: als radioliefhebber kun je dus via die "herbeluister-functie" je hart ophalen en ben je zoet voor uren radioplezier.
En nu: MUZIEK!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenNa een paar keer luisteren, geweldig nummer. Catchy maar niet vervelend. Puik.
Smeekt wel om een remix, voor aan het zwembad in de zon te zitten.
iets in deze aard: http://www.youtube.com/watch?v=GvYBC944mGs
Zomer!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk BerichtenEen nummer die hij schreef voor Chris Thys (de zus van Leah thys-Marianne uit thuis), waarmee hij een kortstondige maar passionele relatie mee had. Het is zeer lang onduidelijk geweest wie die Rozane nu juist was. Alaska (radio1) heeft daar indertijd een prachtig radioverhaal rond gemaakt, staat nog steeds in mijn iTunes en beluister ik nog vaak. Wist je ook dat Jean Blaute daar de producer van was?Ik vind het al jaren een prachtig nummer. Zal er dit ook maar bijdoen dan.
Wim De Craene - TimEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
-
-
Yasmine is er niet meer.
Ik vind het echt zonde, een prachtige vrouw en goede zangeres.
+ YouTube Video
Comment
-
echt ontzettend jammer. Was toch geschokt toen ik het nieuws las
Comment
-
Ik las het twintig minuten geleden ook. Intussen zeiden ze het op Eén ook en ze hebben direct hun programmatie veranderd.
Haar muziek is niet mijn smaak en ik heb ze op TV ook niet gek veel bezig gezien, maar van iemand als haar had ik zoiets niet verwacht. Mijn madam is een stuk minder verbaasd.
Enfin, sowieso een erg jammere zaak natuurlijk. Sterkte aan mensen die haar kenden.
Comment
-
Wat is me dat hier allemaal vandaag? Na Yasmine en Farrah Fawcett heeft "The king of pop"- Michael Jackson nu ook het tijdelijke voor het eeuwige gewisseld. De man (of wat er van overbleef) is amper 50 geworden. Het is en zal altijd een icoon blijven. RIP
Ter nagedachtenis: één van zijn best eclips ooit: THRILLER
http://www.youtube.com/watch?v=9Xs9OQHpwDE
Comment
-
Michael Jackson top 10
1 Human Nature
2 Billy Jean
3 Beat It
4 Thriller
5 Dirty Diana
6 Stranger In Moscow
7 The Way You Make Me Feel
8 Ben
9 I Just Can't Stop Loving You
10 Scream
Comment
-
Ik vind deze ook geweldig.
miss wel platte pop en dertien in een dozijn, maar toch...
You Rock My World
Comment
-
Comment
Comment