Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het zevende muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• MVP - Rock Your Body

lang geleden dat ik die gehoord had!
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Fak!

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

• + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
          Echt marginaal hoeveel mensen er vandaag CD's van Werchterartiesten komen kopen/bestellen hebben. Doe door het jaar eens moeite om iets nieuw te ontdekken. Bespaart je enorm veel tijd.
          Niet iedereen is er zo fanatiek mee bezig he.

Ik had Katy wel eens bezig willen zien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
            Niet iedereen is er zo fanatiek mee bezig he.

Ik had Katy wel eens bezig willen zien

liever het origineel, zooey deschanel

Comment

• Schitterende groep.

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• Ik ben er vandaag achtergekomen dat dit eigenlijk gewoon het beste nummer van Metallica is:

Het tweede beste zal One zijn en over nummer drie moet ik nog eens nadenken...
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• ok, maar de basslijn van billie jean is da beste

Comment

• Die is idd geniaal.

Deze is anders ook leuk:

http://www.youtube.com/watch?v=85SGsG0tYKM&feature=related

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                      Echt marginaal hoeveel mensen er vandaag CD's van Werchterartiesten komen kopen/bestellen hebben. Doe door het jaar eens moeite om iets nieuw te ontdekken. Bespaart je enorm veel tijd.
                      Dan zou je zelf geen originele muzieksmaak meer hebben en zou het weer niet goed zijn ...
                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Als het me daar om te doen zou zijn zou ik al problemen hebben met de Werchteraffiche en uit protest er niet naartoe gaan

Comment

• de meeste mensen stoppen toch met zo'n groep te volgen na een paar maanden/ 1 jaar

KC ik las op teletekst (een) of gva.be dat KOL er maar een beetje beteuterd bij stonden, ik weet niet of je hun hebt zien optreden en of dit waar is??

Comment

• Nee, totaal niet. Er kon af en toe een lachje af en de zanger zij (gemeend) dat hij zich had geamuseerd.

Die hebben eigenlijk nooit echt veel gelachen. Op de DVD die ik van hen heb zijn de glimlachen ook op 1 hand te tellen.

Comment

• Ik ben zaterdag voor het eerst naar Arras geweest. Aangezien ik eigenlijk enkel Placebo wou zien zijn we pas om 20,00uur aangekomen en hebben enkel nog het (lamme) optreden van Kaiser chiefs gezien. Placebo daarentegen was alles behalve lam...

Wel een mooie site voor ee, optreden, maar geef me toch maar gras als ondergrond, dat springt wat zachter

Zaterdag nog naar Madonna (maar ik ga enkel om te kijken, dus neem ik de iPod mee om goeie muziek te horen tijdens haar "show")

Comment

• + YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Kaiser chief je inbox is vol...

Comment

• OK Timo, je hebt terug plaats voor 1 pm

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                                        Dan zou je zelf geen originele muzieksmaak meer hebben en zou het weer niet goed zijn ...

Comment

• Comment

Working...
                                          X