Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Echt marginaal hoeveel mensen er vandaag CD's van Werchterartiesten komen kopen/bestellen hebben. Doe door het jaar eens moeite om iets nieuw te ontdekken. Bespaart je enorm veel tijd.
Echt marginaal hoeveel mensen er vandaag CD's van Werchterartiesten komen kopen/bestellen hebben. Doe door het jaar eens moeite om iets nieuw te ontdekken. Bespaart je enorm veel tijd.
Dan zou je zelf geen originele muzieksmaak meer hebben en zou het weer niet goed zijn ...
Ik ben zaterdag voor het eerst naar Arras geweest. Aangezien ik eigenlijk enkel Placebo wou zien zijn we pas om 20,00uur aangekomen en hebben enkel nog het (lamme) optreden van Kaiser chiefs gezien. Placebo daarentegen was alles behalve lam...
Wel een mooie site voor ee, optreden, maar geef me toch maar gras als ondergrond, dat springt wat zachter
Zaterdag nog naar Madonna (maar ik ga enkel om te kijken, dus neem ik de iPod mee om goeie muziek te horen tijdens haar "show")
Comment