Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Gewoon de uitspraak "het beste uit elk genre". Hoe hautain klinkt dat niet. Muziek is een subjectief gegeven, maar dat jij van jezelf vindt dat je enkel naar "de betere muziek" luistert is natuurlijk geen geheim
Gewoon de uitspraak "het beste uit elk genre". Hoe hautain klinkt dat niet. Muziek is een subjectief gegeven, maar dat jij van jezelf vindt dat je enkel naar "de betere muziek" luistert is natuurlijk geen geheim
Daarmee bedoelde ik UITERAARD dat ik uit elk genre enkel de dingen meepik die me echt aanstaan zonder dat ik me gedwongen voel om me in dat genre te verdiepen of dat ik mezelf een fan noem van een bepaald genre. Natuurlijk ga ik niet verkondigen dat de muziek die ik graag hoor slecht is noch ga ik beweren dat de muziek die ik beluister DE muziek is.
Wat ik wel met een gerust geweten durf zeggen is dat ik iets van muziek ken en dat ik veel moeite steek in het ontdekken van nieuwe muziek. Wat is daar mis mee?
t gaat me eerder over de soms iet of wat neerbuigende reacties over de manier waarop andere mensen met muziek omgaan of de groepen die ze beluisteren
Ma bon, ik heb hier volgens mij weeral teveel gepost I'll get me coat
Dat doe ik naar mijn weten enkel met Beta en dat heeft dan weer meer persoonlijke redenen dan andere. Net dezelfde reden waarom jij altijd op mijn posts reageert dus.
DOWNLOAD FULL MIX HERE:http://www.freshclubbing.net/ipb/index.php?showtopic=54154Essential Mix - Funkagenda 01-10-2009Maidstone's in the house! Toolroom regu...
Dat doe ik naar mijn weten enkel met Beta en dat heeft dan weer meer persoonlijke redenen dan andere. Net dezelfde reden waarom jij altijd op mijn posts reageert dus.
Ik had het eerder over bv. die reactie naar de mensen die ineens CD's kwamen kopen van groepen die op Werchter speelden, vlak na Werchter.
En bedoel je dat ik op je posts reageer omwille van persoonlijke redenen?
Ik had het eerder over bv. die reactie naar de mensen die ineens CD's kwamen kopen van groepen die op Werchter speelden, vlak na Werchter.
En bedoel je dat ik op je posts reageer omwille van persoonlijke redenen?
Wel, ik vind het gewoon grappig dat mensen door hun gebrek aan interesse in muziek voor 361 dagen van het jaar zoveel goede muziek mislopen. Als ze door het jaar, niet eens zo heel dikwijls, tijd zouden maken om iets nieuws te ontdekken zouden zij er zelf beter van worden en natuurlijk de muziekindustrie ook.
Ik ben al lang blij dat ze de CD uiteindelijk nog komen kopen ipv hem illegaal te downloaden.
Wel, ik vind het gewoon grappig dat mensen door hun gebrek aan interesse in muziek voor 361 dagen van het jaar zoveel goede muziek mislopen. Als ze door het jaar, niet eens zo heel dikwijls, tijd zouden maken om iets nieuws te ontdekken zouden zij er zelf beter van worden en natuurlijk de muziekindustrie ook.
Tja, voor velen is dat ook geen gemis he. Het is niet voor iedereen een passie.
Ik ben al lang blij dat ze de CD uiteindelijk nog komen kopen ipv hem illegaal te downloaden.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
Listen to the new single "Jackie Chan" - out everywhere. http://tsto.co/JackieChanSubscribe for all the latest videos: http://bit.ly/1iINwcy Official Tiësto...
Comment