Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het zevende muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
    Gewoon de uitspraak "het beste uit elk genre". Hoe hautain klinkt dat niet. Muziek is een subjectief gegeven, maar dat jij van jezelf vindt dat je enkel naar "de betere muziek" luistert is natuurlijk geen geheim
    Iedereen denkt dat toch van zichzelf?

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
    cc

Comment

Gewoon de uitspraak "het beste uit elk genre". Hoe hautain klinkt dat niet. Muziek is een subjectief gegeven, maar dat jij van jezelf vindt dat je enkel naar "de betere muziek" luistert is natuurlijk geen geheim

Daarmee bedoelde ik UITERAARD dat ik uit elk genre enkel de dingen meepik die me echt aanstaan zonder dat ik me gedwongen voel om me in dat genre te verdiepen of dat ik mezelf een fan noem van een bepaald genre. Natuurlijk ga ik niet verkondigen dat de muziek die ik graag hoor slecht is noch ga ik beweren dat de muziek die ik beluister DE muziek is.
      Wat ik wel met een gerust geweten durf zeggen is dat ik iets van muziek ken en dat ik veel moeite steek in het ontdekken van nieuwe muziek. Wat is daar mis mee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
        Iedereen denkt dat toch van zichzelf?
        t gaat me eerder over de soms iet of wat neerbuigende reacties over de manier waarop andere mensen met muziek omgaan of de groepen die ze beluisteren

Ma bon, ik heb hier volgens mij weeral teveel gepost I'll get me coat

Comment

t gaat me eerder over de soms iet of wat neerbuigende reacties over de manier waarop andere mensen met muziek omgaan of de groepen die ze beluisteren

Ma bon, ik heb hier volgens mij weeral teveel gepost I'll get me coat
          Dat doe ik naar mijn weten enkel met Beta en dat heeft dan weer meer persoonlijke redenen dan andere. Net dezelfde reden waarom jij altijd op mijn posts reageert dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
            die gast heeft een paar schitterende mixes (en is NLer)
            Idd..zeer knap inmekaar gestoken & zo zalige songs bij

Hier nog een essential mix maar van Funkagenda.. (zeker de moeite waard!)
            DOWNLOAD FULL MIX HERE:http://www.freshclubbing.net/ipb/index.php?showtopic=54154Essential Mix - Funkagenda 01-10-2009Maidstone's in the house! Toolroom regu...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
              Dat doe ik naar mijn weten enkel met Beta en dat heeft dan weer meer persoonlijke redenen dan andere. Net dezelfde reden waarom jij altijd op mijn posts reageert dus.
              Ik had het eerder over bv. die reactie naar de mensen die ineens CD's kwamen kopen van groepen die op Werchter speelden, vlak na Werchter.

En bedoel je dat ik op je posts reageer omwille van persoonlijke redenen?

Comment

Ik had het eerder over bv. die reactie naar de mensen die ineens CD's kwamen kopen van groepen die op Werchter speelden, vlak na Werchter.

En bedoel je dat ik op je posts reageer omwille van persoonlijke redenen?
                Wel, ik vind het gewoon grappig dat mensen door hun gebrek aan interesse in muziek voor 361 dagen van het jaar zoveel goede muziek mislopen. Als ze door het jaar, niet eens zo heel dikwijls, tijd zouden maken om iets nieuws te ontdekken zouden zij er zelf beter van worden en natuurlijk de muziekindustrie ook.

Ik ben al lang blij dat ze de CD uiteindelijk nog komen kopen ipv hem illegaal te downloaden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                  Wel, ik vind het gewoon grappig dat mensen door hun gebrek aan interesse in muziek voor 361 dagen van het jaar zoveel goede muziek mislopen. Als ze door het jaar, niet eens zo heel dikwijls, tijd zouden maken om iets nieuws te ontdekken zouden zij er zelf beter van worden en natuurlijk de muziekindustrie ook.
                  Tja, voor velen is dat ook geen gemis he. Het is niet voor iedereen een passie.

Ik ben al lang blij dat ze de CD uiteindelijk nog komen kopen ipv hem illegaal te downloaden.
                  Idd, of legaal via iTunes.

Comment

• Da's hetzelfde voor mij. Ik spreek in eerste plaats nog altijd als muziekliefhebber en dan pas als winkelier.

Comment

• + YouTube Video
                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Adam K & Soha - Save Us Now
                        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                        Last edited by Br3cht; 14/07/2009, 22:39.

Comment

• Zalig liedje

+ YouTube Video
                          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Trance anno 2002 !

+ YouTube Video

Comment

• Chino y Nacho - Mi niña bonita

Comment

• Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Girls Aloud rape Teenage dirtbag

Comment

• Ciara ft Missy Elliot - Work

+ YouTube Video

Comment

• & cruisen maar
                                    + YouTube Video
                                    Last edited by Br3cht; 16/07/2009, 18:52.

Comment

• one more chance

Listen to the new single "Jackie Chan" - out everywhere. http://tsto.co/JackieChanSubscribe for all the latest videos: http://bit.ly/1iINwcy Official Tiësto...

tiesto remix

Comment

• Toevallig, 5 minuten geleden de vinyl single er nog van besteld.

De clip is gewoon hilarisch

+ YouTube Video

Live is het trouwens veel beter.

Comment

• die zanger zijne mimiek

Comment

Working...
                                          X