Push - Universal Nation
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenFak..wat een zalige cruiseplaat
+ YouTube Video
+ YouTube Video
en nog iets anders
+ YouTube Video
Comment
-
Super schijfje dit!!
Begint super chill en trace-achtig waardoor de meesten gaan denken. Ah crap, wederom zo'n easy listening shit... om dan plots te exploderen tot een lekkere dansplaat!!
+ YouTube Video
Comment
-
Een van m'n meest favoriete cultfiguren aller tijden. Divine.
Hier met een zot zalige aanstekelijke 80's synth discokraker. Tis echt zo'n plaatje waar je iedereen, zelfs al hebben ze het nog nooit gehoord met meekrijgt. Na het 2e refrein zijn ze meestal reeds aan het meebrullen
+ YouTube Video
Comment
-
Dat was ook Giorgio Moroder zeker?
Skyscraper van Julian Plenti (Paul Banks) is toch wel een kanshebber voor de top 10 van 2009 imo. De huidige single is direct het beste nummer van de plaat.
Comment
-
-
Eentje uit de 'oude' doos, maar nog steeds geweldig.
Julian Jewell - Air Conditionné
+ YouTube Video Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
BMW 320d
Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtengisteren Classic Albums : Nevermind the bollocks gezien
echt zalig
Ik vind greenday trouwens ONGELOOFLIJK saai geworden, zeker als je vergelijkt met hun materiaal uit de jaren 90. Wat ze maken is zelfs geen rock muziek meer maar eerder pop.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk BerichtenNaar welke andere groepen luister je nog, buiten het punk genre?
Ik vind greenday trouwens ONGELOOFLIJK saai geworden, zeker als je vergelijkt met hun materiaal uit de jaren 90. Wat ze maken is zelfs geen rock muziek meer maar eerder pop.van the sex pistols ken ik mss 2 nummers, ik was gewoon geinteresseerd in het ontstaan van de punk enzovoort.
ik luister nog green day, blink 182, nirvana, sum 41, alien ant farm, rage against the machine, good charlotte, sugarcult, the offspring
ik vind 21ste century breakdown nu echt een schitterend album. tijdens de eerste luisterbeurt had ik ook het gevoel dat het veel van hetzelfde was. het lijkt wel wat op american idiot. hun vorig werk is inderdaad zeer verschillend van stijl. het valt me op dat hun nummers nu vaak een zeer rustige (piano) intro hebben om daarna stevig verder te gaan met 'echte' rock.
Comment
-
-
Echt een goeie remix van DBN.. dit is de Vocal versie.. Dub versie is eigenlijk even goed..
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenja lap, m'n vraag al direct op het vorige blad
wie weet het?
Toen ik dit verzoek eerst las was ik op het werk dus ik kon niet luisteren. Toen ik u net online zag dacht ik er aan dat ik nog op die link moest klikken. Het nummer is dus dit. Paradise Lost
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
Comment
-
Comment