Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het zevende muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Remix van de geniale plaat I'm not alone van Calvin Harris. Die van Deadmau5 is ook goed.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Deze vind ik ook wel iets 'hebben' en een Bentley Conti GT in de clip (allez, efkes)

+ YouTube Video
    Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro Tiptronic
    Audi A5 Cabriolet 2.0TFSI Quattro S-Tronic
    BMW 320d
    Mercedes-Benz B180 CDI 'bompa'

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TechThing Bekijk Berichten
      Voorbeelden van bands die de massa wilden bereiken, maar weinig succes boekten en teruggingen naar de Metal (of hun vroegere stijl, tout court):

Exodus, Grave Digger (als Digger), Kreator, Paradise Lost, Saxon, Scorpions, Slayer, ...

Leg eens uit bij Slayer? Wanneer zijn ze de commerciële toer opgegaan? Ik zit nog altijd te wachten op een album dat het niveau van Divine Intervention of Seasons In The Abyss evenaart, maar dat zal er volgens mij nooit meer komen ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
        vocals? denk één of andere massino podcast maar bent niet zeker..
        Denk dat het een Matt Darey is dat er toen in zat? Of nee toen speelde mijn iPod? Och ik weet het niet meer.

Comment

• den humo was den trigger

This sensual clip from the Belgian movie "Any Way The Wind Blow" uses the smooth music from Max Berlin, a funky slow track called Elle & Moi. Max Berlin is t...

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

laatste is vinyl

max berlin elle et moi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
            Denk dat het een Matt Darey is dat er toen in zat? Of nee toen speelde mijn iPod? Och ik weet het niet meer.
            kan ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
              Leg eens uit bij Slayer? Wanneer zijn ze de commerciële toer opgegaan? Ik zit nog altijd te wachten op een album dat het niveau van Divine Intervention of Seasons In The Abyss evenaart, maar dat zal er volgens mij nooit meer komen ....
              Twee albums alleszins: Diabolus in Musica en God Hates Us All. Toen was Nu-Metal populair en zelfs In Flames en Metallica waagden een sprong(etje) in dat vaarwater. Christ Illusion was een terugkeer naar hun typische Thrash Metal, maar toch niet zo goed als vroeger. Wat dat betreft ga ik volledig akkoord met je.

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oasis is blijkbaar gesplit

Top 10

1 Sunday Morning Call
                  2 Champage Supernova
                  3 Some Might Say
                  4 Songbird
                  5 Waiting For The Rapture
                  6 Whatever
                  7 Acquiesce
                  8 Live Forever
                  9 Shock Of The Lightning
                  10 Stand By Me

Begin alstublief niet dat ik Wonderwall, Cigarettes & Alcohol en Don't Look Back In Anger vergeten ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TechThing Bekijk Berichten
                    Twee albums alleszins: Diabolus in Musica en God Hates Us All. Toen was Nu-Metal populair en zelfs In Flames en Metallica waagden een sprong(etje) in dat vaarwater. Christ Illusion was een terugkeer naar hun typische Thrash Metal, maar toch niet zo goed als vroeger. Wat dat betreft ga ik volledig akkoord met je.
                    Idd, vind ik ook. Ik vind het jammer eigenlijk. Slayer is eigenlijk DE groep voor mij waar ik metal door heb leren drummen. Uren heb ik gesleten met mijne koptelefoon op achter het drumstel, en Decade of Aggression in de CD speler. Divine Intervention was helemaal zweten (maar wat de toenmalige drummer, Paul Bostaph, uit zijn mouw heeft geschud heb ik Lombardo nooit weten doen, op geen enkel album). En dan komen ze met die punk-cover cd, en al de rest wat erna is gekomen was serieus KAKA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                      Oasis is blijkbaar gesplit
                      Blur was toch beter.

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                      cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ekreteiP Bekijk Berichten
                        Blur was toch beter.
                        Ik ben er eigenlijk ook wel blij om omdat hun laatste 5 platen misschien beter tot 1 echt goede plaat herleid hadden kunnen worden maar het blijft toch triest dat ze niet meer live gaan optreden. Ik hoop dat Noel solo gaat want zoals je aan mijn top 10 kan zien zitten er redelijk veel nummers in die door hem ingezongen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                          Divine Intervention was helemaal zweten (maar wat de toenmalige drummer, Paul Bostaph, uit zijn mouw heeft geschud heb ik Lombardo nooit weten doen, op geen enkel album).
                          Euh...Reign in Blood ook niet ?
                          Begrijp me niet verkeerd, Bostaph is een heel goede drummer, en het drumwerk op Divine Intervention mag zeker naast dat van Lombardo staan, maar om het werk op die plaat nu boven die eerste paar Slayer-klassiekers te zetten...

Comment

• Rihanna Ft Akon - Emergency Room

Comment

• Vette plaat!

+ YouTube Video

Comment

• Omdat er hier precies wel enkele metalliefhebbers zitten, eens kijken wat jullie vinden van de volgende:

+ YouTube Video

En we zwieren er nog maar een classic bij ook

+ YouTube Video

Comment

• SOAD is één van mijn all time favorites. 5 Schitterende CD met allemaal goei nummer. Zaligheid. Ook de solo cd van Serj is geniaal!
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                    SOAD is één van mijn all time favorites. 5 Schitterende CD met allemaal goei nummer. Zaligheid. Ook de solo cd van Serj is geniaal!
                                    Volledig mee akkoord! Hoewel ik na een nummer van Tankian meestal wel terugschakel naar SOAD om de een of andere reden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Oreca Bekijk Berichten
                                      Euh...Reign in Blood ook niet ?
                                      Nee.
                                      Begrijp me niet verkeerd, Bostaph is een heel goede drummer, en het drumwerk op Divine Intervention mag zeker naast dat van Lombardo staan, maar om het werk op die plaat nu boven die eerste paar Slayer-klassiekers te zetten...
                                      Ik ben er zeker van dat 99% van de mensen die naar Divine Intervention luisteren niet eens horen wat Bostaph daar gedaan heeft dat je op geen enkele andere Slayer plaat zal terugvinden. (Dat wordt wel moeilijk om uit te leggen zonder in technische notenleer-termen te vervallen )

Comment

• Flo-Rida ft Akon - Available

Comment

• + YouTube Video

Comment

Working...
                                          X