Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het zevende muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jay Sean ft Lil Wayne - Down

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
      Het enige wat ik ken met mannelijke vocal is een remix met chromeo:

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
      Dat is het!
      Thanks

Comment

• Jeremih - I'm a star

Comment

• Album : Inna - Hot
          Genre : Dance

Hebben ze in Bodrum grijs gedraait en het bleef hangen, dus het album maar eens opgezocht.

Zit nu een dagje of twee in m'n auto te draaien en ben 'm ondertussen al beu gehoord. Maar zeer zeker goeie 'cruize' muziek

Twee liedjes vanop het album :

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Motown avondje vanavond.
            En plots kwam deze ertussen... Heerlijk!

Comment

• wat een schijf toch

marco v - simulated

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
              1963 Land Rover Series IIa
              1994 Mercedes SL320
              2015 Land Rover Discovery SDV6
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BozZke Bekijk Berichten
                Album : Inna - Hot
                Genre : Dance

Hebben ze in Bodrum grijs gedraait en het bleef hangen, dus het album maar eens opgezocht.

Zit nu een dagje of twee in m'n auto te draaien en ben 'm ondertussen al beu gehoord. Maar zeer zeker goeie 'cruize' muziek

Twee liedjes vanop het album :

+ YouTube Video
                Machtig; hoor ik al een eindje hier en daar maar ik wist niet van wie het nummer was ... leuk nummer!
                1994 Mercedes SL320
                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik ben op zoek naar die ene nummer wat te horen was op de reclame spot van Huizenjacht op VT4. Heb het nog vandaag gehoord.

Comment

• ik wil dat ze die remake van close to me van the cure; die gespeeld wordt in de comercial van cacharel, uitbrengen als nummer

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
                    1994 Mercedes SL320
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Ik ben er eindelijk uit waar het begin van dit nummer mij deed denken:

+ YouTube Video

Het is namelijk dit:

+ YouTube Video

Comment

• Ben dat zo beu gehoord als koude pap, iedere auto die ik tegenkom heeft dat om één of andere reden loeihard staan...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                          Ik ben er eindelijk uit waar het begin van dit nummer mij deed denken:
                          + YouTube Video

Het is namelijk dit:
                          + YouTube Video
                          Inderdaad, de gelijkenis van de intro is treffend. Beetje gaan vieren KC? Ik zag gisteren dat het jouw verjaardag was. Hierbij gefeliciteerd. Ik ging wel wegblijven in dit topic maar hiervoor maak ik graag een uitzondering
                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• She asked me what my name is, told her I was famous!

Dj Class ft. Lil Jon, Jermaine Dupri & Trey Songz - I'm the shit

+ YouTube Video

Comment

• Iemand die weet welk nummer ze spelen tijdens de Citroën commercial?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
                                Inderdaad, de gelijkenis van de intro is treffend. Beetje gaan vieren KC? Ik zag gisteren dat het jouw verjaardag was. Hierbij gefeliciteerd. Ik ging wel wegblijven in dit topic maar hiervoor maak ik graag een uitzondering
                                Nee, niet gaan vieren. Dat gaat deze avond gebeuren na het optreden van Starsailor. Ik ben nooit iemand geweest die zijn verjaardag uitbundig viert maar er moet wel op gedronken worden met een select groepje vrienden.

Dankuwel trouwens

Comment

• TV On The Radio - Wolf Like Me

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                  cc

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
                                    Iemand die weet welk nummer ze spelen tijdens de Citroën commercial?
                                    Sacha Di Manolo - RIDE ON OFFICIAL VIDEOdirected by Ben Molinarothx to Raphael Lugassy, Jolijohttps://soundcloud.com/sacha-di-manolohttps://itunes.apple.com/...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichten
                                      ik wil dat ze die remake van close to me van the cure; die gespeeld wordt in de comercial van cacharel, uitbrengen als nummer

http://www.youtube.com/watch?v=iN8IHjlDH-c
                                      Dikke vette ² that. Dat in de reclame is veel beter. Moet toch wel ergens te vinden zijn. Volgens mij een remix.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk Berichten
                                        Ik ben op zoek naar die ene nummer wat te horen was op de reclame spot van Huizenjacht op VT4. Heb het nog vandaag gehoord.
                                        niemand?

Comment

• Het origineel vind ik echt afgedraaid, maar deze remix is behoorlijk vet:

+ YouTube Video

Comment

Working...
                                          X