Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten'koop' hun laatste cd ook eens
staat hier regelmatig op
momenteel is het drum and bass wat de klok slaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenDat was een héél leuk televisiemoment
Heel grote artiest imo.
Comment
-
Comment
-
Eergisteren per toeval ook nog eens op Youtube wat danceklassiekers opgelegd:
Jeff Mills, Dj Rolando, CJ Bolland, Green Velvet, secret cinema, three o three,...
Weet er eigenlijk iemand of er veel sets van bekende DJ's kunnen gestreamd worden?
Ik luister veel naar streamradio via Itunes, meestal ambient of zo, maar het zou ook nog eens leuk zijn om CD's of sets te kunnen beluisteren zonder ze te moeten afhalen. Kan dat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten'koop' hun laatste cd ook eens
staat hier regelmatig op
momenteel is het drum and bass wat de klok slaat
Precies alsof hij een onnozelaar is als hij zijn CD's daadwerkelijk koopt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenZeg dan gewoon dat hij hem moet downloaden
Precies alsof hij een onnozelaar is als hij zijn CD's daadwerkelijk koopt.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenZeg dan gewoon dat hij hem moet downloaden
Precies alsof hij een onnozelaar is als hij zijn CD's daadwerkelijk koopt.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Alexanderr Bekijk Berichtenik wil dat ze die remake van close to me van the cure; die gespeeld wordt in de comercial van cacharel, uitbrengen als nummer
http://www.youtube.com/watch?v=iN8IHjlDH-c
+ YouTube Video
Comment
-
-
Ik vind die house van tegenwoordig écht niks voor mij...
'T is vis noch vlees... te commercieel. Getting old
'T is trance, techno, schlager, een "schoon" wijfke met dikke tetten... alles door elkaar!
Waar zijn "onze" tijden toch naartoe
Toen house nog house was en de lp's aan elkaar werden geregen met Martin Luther king's "I have a dream"
+ YouTube Video
+ YouTube Video
en toen schlagers echte schlagers waren
+ YouTube Video
Memories
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichtenen dansbaar
à la fois!
Comment
-
Ik heb de laatste 3 weken terug veel naar de radio geluisterd en ze spelen het toch wel IETS te dikwijls naar mijn zin. Ik denk niet dat ze Reason Is Treason, Club Foot, L.S.F., Processed Beats, Empire of Shoot The Runner tesamen zo dikwijls gespeeld hebben op de radio als Fire nu terwijl het niet eens zo veel voorstelt.
Comment
Comment