Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Is begin december ergens al hotshot geweest op Stubru... dus ik vrees er wat voor.
Of 't moet normaal zijn dat 't MNM/QMusic-gepeupel een 2-tal maand achterkomt.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenIs begin december ergens al hotshot geweest op Stubru... dus ik vrees er wat voor.
Of 't moet normaal zijn dat 't MNM/QMusic-gepeupel een 2-tal maand achterkomt.
Kijk naar mij
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenIk ben benieuwd naar Channel Zero. Zondag zal ik alleszins present zijn in de AB.
Volgens De Standaard was hun optreden van afgelopen vrijdag zowaar beter dan wat ze presteerden in hun hoogdagen. Rauwer ook.
Hopelijk is De Smet-Van Damme niet hees tegen het laatste optreden, komende zondag.
ir_fuel vond het LEUK!
Comment
-
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk BerichtenZalige kerel
Van wie zou die stem zijn??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk BerichtenIs begin december ergens al hotshot geweest op Stubru... dus ik vrees er wat voor.
Of 't moet normaal zijn dat 't MNM/QMusic-gepeupel een 2-tal maand achterkomt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk ben vorige zondag geweest, en damn, zijn stem is toch nog altijd even indrukwekkend.
ir_fuel vond het LEUK!
Een kennis van mij was er vorige zondag trouwens ook. Naar het schijnt zou de muziek wel extreem luid hebben gestaan. Die kerel heeft nochtans een voorkeur voor metaloptredens. Voor alle veiligheid neem ik toch maar oorstoppen mee, denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenIk heb altijd oordoppen bij, en je kan tegenwoordig in de AB gratis aan de toog oordoppen krijgen.
Comment
-
Comment