Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het zevende muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dikke schijf, kan een hitje worden, denk ik.

+ YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Is begin december ergens al hotshot geweest op Stubru... dus ik vrees er wat voor.
      Of 't moet normaal zijn dat 't MNM/QMusic-gepeupel een 2-tal maand achterkomt.
      Life's too short. Not to. Live it.
      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
        Dikke schijf, kan een hitje worden, denk ik.

+ YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
        is al een hit denk ik, wordt toch regelmatig gedraaid op stubru. De film was ook niet slecht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
          Is begin december ergens al hotshot geweest op Stubru... dus ik vrees er wat voor.
          Dat 2de is volledig correct!
          Kijk naar mij

Comment

• + YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Vette plaat

Comment

• absoluut

smart muziek

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
                    Ik ben benieuwd naar Channel Zero. Zondag zal ik alleszins present zijn in de AB.
                    Volgens De Standaard was hun optreden van afgelopen vrijdag zowaar beter dan wat ze presteerden in hun hoogdagen. Rauwer ook.
                    Hopelijk is De Smet-Van Damme niet hees tegen het laatste optreden, komende zondag.
                    Ik ben vorige zondag geweest, en damn, zijn stem is toch nog altijd even indrukwekkend.

ir_fuel vond het LEUK!

Comment

• kijk

Subscribe to Defected Records: http://po.st/subscribeYTReleased: 13/06/10. Buy now at iTunes now http://tinyurl.com/35kxfzb For more info go to www.defected....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                        Zalige kerel

Van wie zou die stem zijn??

Comment

• Nu wil ik 90's gaan clubben!

+ YouTube Video

Comment

• + YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso Bekijk Berichten
                              Zalige kerel

Van wie zou die stem zijn??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                                Is begin december ergens al hotshot geweest op Stubru... dus ik vrees er wat voor.
                                Ja idd, was tijdens Music For Life veel te horen in één van hun compilatiefilmpjes...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                  Ik ben vorige zondag geweest, en damn, zijn stem is toch nog altijd even indrukwekkend.

ir_fuel vond het LEUK!
                                  Ik heb maandag een verslag over dat concert in De Standaard gelezen. Ze schreven zelfs dat DSVD zijn stem nu ruiger klinkt dan vroeger. Idem met de gitaar, maar dat komt dan weer omdat er een nieuwe gitarist is.

Een kennis van mij was er vorige zondag trouwens ook. Naar het schijnt zou de muziek wel extreem luid hebben gestaan. Die kerel heeft nochtans een voorkeur voor metaloptredens. Voor alle veiligheid neem ik toch maar oorstoppen mee, denk ik.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik heb altijd oordoppen bij, en je kan tegenwoordig in de AB gratis aan de toog oordoppen krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                      Ik heb altijd oordoppen bij, en je kan tegenwoordig in de AB gratis aan de toog oordoppen krijgen.
                                      Ik vermoedde zoiets wel, maar ik neem er toch gewoon mee. Diegene die ik liggen heb, zijn ook gewoon gratis exemplaren.
                                      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Hier knalt momenteel de osdorp posse door de speakers

Comment

• + YouTube Video

Comment

Working...
                                          X