Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Black-Ang3l Bekijk BerichtenDeep Dish vergeten
maar deep dish hoort daar idd ook wel ergens bij, al kende ik ze enkel nog maar van deze;
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk BerichtenWeinige fans van het stevigere rock/metal werk preciesEigenlijk heb ik een heel brede muziek smaak want ik kan een heleboel rustige nummers ook apprecieren en daarnaast luister ik nog drum and bass en tussendoor een streepje trance en 90s dance
Comment
-
Goh, ik luister zowat alles (en daarmee bedoel ik écht alles), maar in hart & nieren ben ik een metalman. (En ook een grote folkman, ook).
Mijn LastFM profiel geeft een goed beeld van m'n muzieksmaak:
Listen to music from Thorens’s library (263,360 tracks played). Thorens’s top artists: Boards of Canada, Father John Misty, Fleshgod Apocalypse. Get your own music profile at Last.fm, the world’s largest social music platform.
En om geen lege post te hebben, een onbekende band (in België dan toch, in Spanje zijn ze beroemd):
+ YouTube Video 2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk Berichten
Your musical compatibility with Thorens is Very Low
Music you have in common includes Moby
Oorspronkelijk geplaatst door lender Bekijk Berichten+ YouTube Video
Gebruikt bij de seizoensfinal van Dollhouse. Wat een nummerZeker als je er de beelden van de serie bijhaalt.
al is de title song nog knapper imo
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenBlack kids ontdekt en goed bevonden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Thorens Bekijk BerichtenWeinige fans van het stevigere rock/metal werk precies
Comment
-
-
Totaal niet het genre waar ik normaal naar luister maar toch zo mooi:
Ik kan nooit zonder jou - Louis Neefs
+ YouTube Video
Comment
-
Comment
-
-
Comment