Dat nummer tijden 'meet the drivers' in de voorbeschouwing van de F1 op BBC... iemand?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Zeker verre van iedereen zijn cup of tea (zelfs voor de fans van het metal-genre), maar OMG wat een drumwerk
+ YouTube Video
Comment
-
Zegt deze drummer je iets, Ir_Fuel? Kan er ook wel wat van, vind ik. Of toch zeker op bepaalde vlakken.
+ YouTube Video
De gitarist is trouwens een Belg. Als je mijn smaak een béétje kent, kan je nu wel raden in welke groep de drummer en gitarist vroeger speelden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenZegt deze drummer je iets, Ir_Fuel? Kan er ook wel wat van, vind ik. Of toch zeker op bepaalde vlakken.Maar dat zegt niks over de kwaliteiten van die drummer natuurlijk
De gitarist is trouwens een Belg. Als je mijn smaak een béétje kent, kan je nu wel raden in welke groep de drummer en gitarist vroeger speelden.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenWat je hier laat horen is nu niet bepaald erg speciaal te noemenMaar dat zegt niks over de kwaliteiten van die drummer natuurlijk
Fear Factory zeker?
En idd niet direct het meest tecnische van Raymond Herrera, maar zijn snelheid merk je toch op in dat nummer.Last edited by Beta; 13/03/2010, 16:46.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenFF heeft trouwens momenteel mijn all-time-favorite metaldrummer in hun rangen.
The almighty Gene Hoglan.
Het enige jammere: Arkaea (de ene helft van FF) en Fear Factory (de andere helft; of in feite 3/4) doen het niet slecht, maar halen momenteel geen van beiden het niveau dat FF ooit haalde. Toch een beetje jammer.
Bij Arkaea stoort de stem van de zanger mij een beetje. Waar is dat krijsen in godsnaam voor nodig? En als hij niet krijst, lijkt het zo die kerel van Linkin Park te zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichtenmaar zijn snelheid merk je toch op in dat nummer.
Comment
-
Oh, nog iets dat opvalt: vette zwijnen troef bij FF, tegenwoordig.
Op de zanger na dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenEh, nee?
Ken jij mannen die dat nog beter kunnen dan? Must see it!
Edit:
Ik doelde aanvankelijk uiteraard vooral op zijn benenwerk. Die kerel staat daar nu eenmaal bekend om.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenDe dubbele bassen, en het snel starten en stoppen daarvan.
Ken jij mannen die dat nog beter kunnen dan? Must see it!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHet nummer dat je toonde kan ik zelfs naspelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Hier is het deze die opstaat:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenAllez, dan is Herrera een luizige drummer zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHell no. Demanufacture is bv al heel andere koek
Alleen, is Demanufacture technisch gezien het meest ingewikkelde wat Herrera ooit op CD speelde? Qua dubbele bassen is zijn werk daarop magistraal, maar op latere CD's zit meer variatie.
Voorts is Demanufacture nog steeds een top-CD. Het is trouwens doordat ik op Metalopolis één keer een track uit die CD hoorde dat ik vanaf toen allde CD's van FF ben beginnen kopen, meestal zonder ook maar één noot van gehoord te hebben. Nooit teleurgesteld geweest. Nu ja, behalve dan in een paar ondingen op Remanufacture en Hatefiles dan.Maar die zijn in feite niet meer FF.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenZalige CD.
Alleen, is Demanufacture technisch gezien het meest ingewikkelde wat Herrera ooit op CD speelde?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenGeen idee, ik vind het niet echt ongelofelijk boeiend om naar te luisteren, FF, eerlijk gezegd. Het klinkt allemaal een beetje te "robot" die muziek. Zit ook weinig variatie in zijn drumwerk imho.
Het gitaarwerk is al helemaal niet zo technisch, maar dat hoeft ook niet. Er zijn zoveel goeie groepen waar dat niet zo is. Het hoeft niet altijd Metallica te zijn.
Comment
Comment