Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het zevende muziek-topic

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat nummer tijden 'meet the drivers' in de voorbeschouwing van de F1 op BBC... iemand?
    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
    Bestelt
    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

Comment

• Zeker verre van iedereen zijn cup of tea (zelfs voor de fans van het metal-genre), maar OMG wat een drumwerk

+ YouTube Video

Comment

• Zegt deze drummer je iets, Ir_Fuel? Kan er ook wel wat van, vind ik. Of toch zeker op bepaalde vlakken.

+ YouTube Video

De gitarist is trouwens een Belg. Als je mijn smaak een béétje kent, kan je nu wel raden in welke groep de drummer en gitarist vroeger speelden.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Zegt deze drummer je iets, Ir_Fuel? Kan er ook wel wat van, vind ik. Of toch zeker op bepaalde vlakken.
            Wat je hier laat horen is nu niet bepaald erg speciaal te noemen Maar dat zegt niks over de kwaliteiten van die drummer natuurlijk

De gitarist is trouwens een Belg. Als je mijn smaak een béétje kent, kan je nu wel raden in welke groep de drummer en gitarist vroeger speelden.
            Fear Factory zeker?

Comment

• FF heeft trouwens momenteel mijn all-time-favorite metaldrummer in hun rangen.
              The almighty Gene Hoglan.

Comment

• Mag er van zeggen wat je wil maar de clip is wel de moeite

+ YouTube Video

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Wat je hier laat horen is nu niet bepaald erg speciaal te noemen Maar dat zegt niks over de kwaliteiten van die drummer natuurlijk

Fear Factory zeker?
                  FF idd.
                  En idd niet direct het meest tecnische van Raymond Herrera, maar zijn snelheid merk je toch op in dat nummer.
                  Last edited by Beta; 13/03/2010, 16:46.
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

FF heeft trouwens momenteel mijn all-time-favorite metaldrummer in hun rangen.
                    The almighty Gene Hoglan.
                    Toegegeven, ik kende die drummer niet en toen ik hoorde dat Raymond vertrok, vreesde ik een beetje voor het typische van FF, maar damn, die kerel is zeker een waardig opvolger van de voormalige FF-drummer.

Het enige jammere: Arkaea (de ene helft van FF) en Fear Factory (de andere helft; of in feite 3/4) doen het niet slecht, maar halen momenteel geen van beiden het niveau dat FF ooit haalde. Toch een beetje jammer.
                    Bij Arkaea stoort de stem van de zanger mij een beetje. Waar is dat krijsen in godsnaam voor nodig? En als hij niet krijst, lijkt het zo die kerel van Linkin Park te zijn.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

maar zijn snelheid merk je toch op in dat nummer.
                      Eh, nee?

Comment

• Oh, nog iets dat opvalt: vette zwijnen troef bij FF, tegenwoordig.

Op de zanger na dan.
                        120d Hatch Edition Sport

Comment

Eh, nee?
                          De dubbele bassen, en het snel starten en stoppen daarvan.
                          Ken jij mannen die dat nog beter kunnen dan? Must see it!

Edit:
                          Ik doelde aanvankelijk uiteraard vooral op zijn benenwerk. Die kerel staat daar nu eenmaal bekend om.
                          120d Hatch Edition Sport

Comment

De dubbele bassen, en het snel starten en stoppen daarvan.
                            Ken jij mannen die dat nog beter kunnen dan? Must see it!
                            Het nummer dat je toonde kan ik zelfs naspelen

Comment

Het nummer dat je toonde kan ik zelfs naspelen
                              Allez, dan is Herrera een luizige drummer zeker?
                              120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                                + YouTube Video

Rustig chillende dnb
                                Meer van dat

Hier is het deze die opstaat:

+ YouTube Video

Comment

Allez, dan is Herrera een luizige drummer zeker?
                                  Hell no. Demanufacture is bv al heel andere koek

Comment

Hell no. Demanufacture is bv al heel andere koek
                                    Zalige CD.
                                    Alleen, is Demanufacture technisch gezien het meest ingewikkelde wat Herrera ooit op CD speelde? Qua dubbele bassen is zijn werk daarop magistraal, maar op latere CD's zit meer variatie.
                                    Voorts is Demanufacture nog steeds een top-CD. Het is trouwens doordat ik op Metalopolis één keer een track uit die CD hoorde dat ik vanaf toen allde CD's van FF ben beginnen kopen, meestal zonder ook maar één noot van gehoord te hebben. Nooit teleurgesteld geweest. Nu ja, behalve dan in een paar ondingen op Remanufacture en Hatefiles dan. Maar die zijn in feite niet meer FF.
                                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• crookers remedy

+ YouTube Video

Comment

Zalige CD.
                                        Alleen, is Demanufacture technisch gezien het meest ingewikkelde wat Herrera ooit op CD speelde?
                                        Geen idee, ik vind het niet echt ongelofelijk boeiend om naar te luisteren, FF, eerlijk gezegd. Het klinkt allemaal een beetje te "robot" die muziek. Zit ook weinig variatie in zijn drumwerk imho.

Comment

Geen idee, ik vind het niet echt ongelofelijk boeiend om naar te luisteren, FF, eerlijk gezegd. Het klinkt allemaal een beetje te "robot" die muziek. Zit ook weinig variatie in zijn drumwerk imho.
                                          Zoals ik net zei, is dat anders in latere CD's (vooral Digimortal dan), al is het natuurlijk nog altijd typisch FF.
                                          Het gitaarwerk is al helemaal niet zo technisch, maar dat hoeft ook niet. Er zijn zoveel goeie groepen waar dat niet zo is. Het hoeft niet altijd Metallica te zijn.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X