Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
Nog zo'n zalige schijf van de B52's
+ YouTube Video 2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenOm nog eens terug te keren naar de metal: net Arch Enemy "ontdekt". Niet slecht precies. Moet ik eens wat meer beluisteren.
Wat wel nogal vreemd is: een zangeres die "zingt" met een grafstem.Waar is dat goed voor?
Zie bijv. Stigma: http://www.myspace.com/stigmacz
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenZijn er in feite nog groepen als FF? Ooit raadde een vriend mij o.a. Ministry aan. Die hebben ook wel een paar goeie nummers, maar er zitten ook dingen bij die duidelijk minder zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHet probleem met Nile voor mij is dat je in mijn oren al hun riffs van 1 cd in 1 grote pot kan gooien, ze er random terug uithalen en 8 nummers mee aaneenplakken, en je hoort het niet eens dat het stukken uit andere nummers zijnEr is weldegelijk een verschil te horen tussen bijv. Black Seeds Of Vengeance en Annihilation Of The Wicked, om maar die twee te noemen. Karl en co. steken enorm veel werk in muziek, gaande van riffs, drumpartijen tot teksten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TechThing Bekijk BerichtenIk stel voor dat je eens enkele van hun albums beluisterd en dan commentaar levert.Er is weldegelijk een verschil te horen tussen bijv. Black Seeds Of Vengeance en Annihilation Of The Wicked, om maar die twee te noemen. Karl en co. steken enorm veel werk in muziek, gaande van riffs, drumpartijen tot teksten.
Ik heb meer dan 1 cd van Nile gehoord, ik speel al sinds mijn 6 jaar muziek en heb 13 jaar aan de academie gezeten dus ik denk dat ik wel weet waar ik over spreek. Ik luister bv veel liever naar Aborted.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sink Bekijk Berichtentja, in hoeverre is dat realistisch? in principe kan heel die straat afgehuurd zijn, en zijn het bijna allemaal figuranten..
en is naaktlopen niet strafbaar? :pdesondanks zou ik het toch doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TechThing Bekijk BerichtenIk stel voor dat je eens enkele van hun albums beluisterd en dan commentaar levert.Er is weldegelijk een verschil te horen tussen bijv. Black Seeds Of Vengeance en Annihilation Of The Wicked, om maar die twee te noemen. Karl en co. steken enorm veel werk in muziek, gaande van riffs, drumpartijen tot teksten.
je hebt beluisterd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door gebruiker67982 Bekijk Berichtenje beluistert
je hebt beluisterdMaar bedankt voor je opmerkzaamheid.
Comment
-
-
-
-
Niet super, maar het heeft wel iets.
+ YouTube Video
Beetje erover imo, maar voor een keer wel cva
+ YouTube Video
Al blijft dit voor mij toch het betere genre
+ YouTube Video
Comment