Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
Pendulum's nieuwe single: watercolour (is deze nog niet voorbij gekomen?)
+ YouTube Video
deadmau5 remix:
+ YouTube Video
Comment
-
-
-
-
-
-
Eenpaar weken geleden schreef ik hier nog dat ik de vond dat de laatste van Fear Factory (Mechanize) minder goed vond dan hun oudere werk. Ik had de CD toen een keer of drie gehoord. Nu weer een heel aantal luiterbeurten later, moet ik zeggen dat ik hem zalig vind.
Voorbeeldjes:
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Vooral dat drumwerk maakt het af.
Ik kan me inbeelden dat niet iedereen hiervoor te vinden is en dat het klinkt alsof de hel losbarst, maar wat een hel!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHet principe achter de muziek is eigenlijk hetzelfde, alleen 1000 keer simpeler bij FF.
Ik vind het anders ook nog wel best te pruimen wat je net gepost hebt. Komen ze niet naar België dit jaar? Enkel al om Gene Hoglan te zien zou ik gaan.
Deze zomer staan ze op Graspop. Ik ben er wel nog niet uit of ik ga. Ik mensen die drie dagen gaan en op de camping zo'n kot huren. 275 € excl. drank en eten, het schijnt. Dus dan reken ik op 400 - 500 € in totaal. Toch verre van goedkoop.
Een dag zou ik wel zien zitten. De dag dat FF komt dan uiteraard. Channel Zero zou ik ook nog wel eens willen zien, maar die zag ik in januari al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWeet iemand hoe het liedje van dit filmpje heet? Dikke schijf!
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenZe waren in februari al ergens in een minder bekende zaal in Brussel. Op YT zijn daar trouwens filmpjes van.
Deze zomer staan ze op Graspop. Ik ben er wel nog niet uit of ik ga. Ik mensen die drie dagen gaan en op de camping zo'n kot huren. 275 € excl. drank en eten, het schijnt. Dus dan reken ik op 400 - 500 € in totaal. Toch verre van goedkoop.
Een dag zou ik wel zien zitten. De dag dat FF komt dan uiteraard. Channel Zero zou ik ook nog wel eens willen zien, maar die zag ik in januari al.
+ YouTube Video
Eén voordeel: die kerel kan onmogelijk zijn tekst vergeten.Toffe kerel wel.
De muziek vind ik nog wel meevallen.
Op 10 april treden ze hier in de streek op. Mogelijks ga ik eens zien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWeet iemand hoe het liedje van dit filmpje heet? Dikke schijf!
+ YouTube Video
Vette schijf trouwens
edit: het stond er al blijkbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daann Bekijk BerichtenBingo players - disco electric
Vette schijf trouwens
edit: het stond er al blijkbaar
Comment
Comment