Oorspronkelijk geplaatst door Löwe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
-
-
-
-
-
+ YouTube Video
Ik heb gisteren mijn lijst gereset. Zat aan zo'n 75000 tracks, maar ik vond dat er veel bands tussen zaten dat mijn smaak niet meer vertegenwoordigen, en er een hoop artiesten zijn die ik het laatste jaar ontzettend veel beluisterd heb, maar nog steeds niet zichtbaar zijn op mijn lijst. Dus heb ik het maar even gereset.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenApartment staat in uw lijst
Weliswaar met slechts 1 play dus waarschijnlijk is dat via een of ander kanaal geweest maar toch.....leuk
Comment
-
+ YouTube Video
i'm working on my backwards walk
walking with no shoes or socks
and the time rewinds to the end of may
i wish we'd never met then met today
i'm working on my faults and cracks
filling in the blanks and gaps
and when i write them out they don't make sense
i need you to pencil in the rest
i'm working on drawing a straight line
and i'll draw until i get one right
it's bold and dark girl, can't you see
i done drawn a line between you and me
i'm working on erasing you
just don't have the proper tools
i get hammered, forget that you exist
there's no way i'm forgetting this
i'm working hard on walking out
shoes keep sticking to the ground
my clothes won't let me close the door
these trousers seem to love your floor
i been working on my backwards walk
there's nowhere else for me to go
except back to you just one last time
say yes before i change my mind
say yes before i...
you're the shit and i'm knee-deep in it
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomaat Bekijk Berichten3 april 2010: Daily Dubstep @ vooruit gent!, schitterend!
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
15,16,17 april 2010: Once Upon A Festival @ kasteel van Laarne. Onbeschrijfelijk!
Een schitterende song die ik daar leerde kennen:
Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.
24 April 2010: Beats of love @ vooruit gent:
met deze artiest:
Dit is ongetwijfeld een periode uit mijn leven die ik mijn hele leven zal meedragen, net zoals Toere een paar pagina's terug (the cure staat toch ook in mijn top 10). Ik ben zeker dat hier maar weinig liefhebbers zitten van mijn genres (Drum and bass, dubstep...) maar ik wou het toch delen in de hoop dat er hier toch nog een 'musicmate' zit.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten19 Mei..finaly
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenen ik heb twee dagen later een examen.
Normaal mocht ik ook niet, omdat het door de week is, maar ik zal er wel voor zorgen dat ik er goed ziek uit zie de volgende morgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIk luister ook redelijk vaak dnb. Overwegend Hold your color van Pendulum,
+ YouTube Video
Comment
-
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
De helft van de tijd worden de nummers die hier gepost waarschijnlijk niet beluisterd, maar hier zou altijd een uitzondering voor moeten gemaakt worden. Heerlijk relaxerend met schitterende lyrics en muziek. Perfect om 's avonds in u bed in slaap te vallen.
Comment
Comment