Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenVandaag liep ik in FRS rond. Blijkbaar is de DVD van Channel Zero in de AB uit. Aangezien ik er bij was op het concert dat werd opgenomen, moest ik hem dus wel hebben. Ik heb mezelf zelfs al opgemerkt op de foto binnenin de hoes.Het is niet echt duidelijk, maar bon.
Tot nog toe enkel de CD voor een stuk beluisterd. Qua geluidskwaliteit is die niet echt beter dan het geluid dat we op het concert zelf te horen kregen (veel lawaai, dus geen zuivere klank), maar toch een echte aanrader voor iedereen die één van die zes concerten bijwoonde. Sweet memories ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenWelke dag is de DVD opgenomen?
DSVD zei het trouwens duidelijk. Na afloop zijn er ook nog een reeks foto's gemaakt geweest van de groep op het podium met daarachter het publiek. O.a. te zien op de FB van DSVD.
Net de rest van de CD beluisterd. Sommige stukken zijn toch regelrechte kippenvelmomenten ...
Comment
-
Het was gewoon weg af de woensdag, vooral zijn nieuwe track is anders, maar daarom niet minder vet!
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenHet was gewoon weg af de woensdag, vooral zijn nieuwe track is anders, maar daarom niet minder vet!
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenDat klinkt inderdaad niet slecht, is die complete liveset ergens te vinden?
Voor een mix van hem kan je beter eens zoeken achter Essential mix 2009 @ Wonderland Ibiza, dat is ook live, en zogoed als bijna alle liedjes zitten daarin die ik de woensdag heb gehoord
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk BerichtenNee, zijn opgenomen stukken uit het concert zelf van mensen die zoals mij daar waren.
Voor een mix van hem kan je beter eens zoeken achter Essential mix 2009 @ Wonderland Ibiza, dat is ook live, en zogoed als bijna alle liedjes zitten daarin die ik de woensdag heb gehoord
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenIs die geluidskwaliteit fatsoenlijk?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenSome people suffer from software probs in their heads, other peoples heads hardly contain any hardware.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtendju seg, had ik geweten dat deadmau5 naar belgië kwam ..
't Was dik de moeite, jammer voor je
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
Comment
-
Bij dit weer luister ik graag eens naar wat reggae.
Als is het volgens de echte wrsch geen echte reggea.
+ YouTube Video
Comment
-
-
-
Comment