wat is liquid dnb? Met wat zang in fzo? Ik vind dat best lekker, maar idd smaken etc.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenwat is liquid dnb? Met wat zang in fzo? Ik vind dat best lekker, maar idd smaken etc.
Drum & Bass voor vrouwen dus
Comment
-
Ik heb de Netsky cd besteld via Hospital records. De Freerecordshop bediende had geen idee waar over ik aan het praten wasIk twijfel zelfs of deze ooit in de winkelrekken gaat komen te liggen..
ik vind het vooral aangenaam om naar te luisteren thuis, in de auto, op feestje als achtergrond muziek. Voor het echte uitgaan weet ik niet hoe dit genre het doet, pukkelpop zal raad brengen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk BerichtenDrum & Bass voor vrouwen dus
Oorspronkelijk geplaatst door Dice Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten+1 !
Is trouwens ook een goed album Sick Music 1 (Hospital Records).
Ik heb het daar op ondekt.
edit:
deze heb ik missch al eens gepost maar dat is zeker geen zonde:
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk Berichtenik heb het van "this is drum & bass", de eerste cd door high contrast is meesterlijk
Comment
-
Heel hun nieuwe CD vind ik.
'k Wist eerst niet wat ik ervan verwachten moest, maar 'ie hoort imo sowieso bij de toppers van 't jaar. Dikke meevaller dus.Life's too short. Not to. Live it.
1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline
Comment
-
-
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
-
+ YouTube Video
elke keer prijs als den ipod dat opshuffled. volume open en rammelen maar met die koetswerkpanelen
Comment
-
-
Comment