Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenElectro-kenners hier? Ik ben op zoek naar de titel van een nummer van rond 2006, ik vermoed van een Franse act. "Get down" komt vaak in het nummer voor en op het einde van het clipje springen ze in een Parijse bus, zo eentje:
+ YouTube Video
Eindelijk gevonden
Groove Armada is wel Brits maar die bus verwarde me
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door GTA freak Bekijk Berichtenkent er iemand de titel van een recent house lied. is rond dezelfde tijd dan one van shm uitgekomen. tis met ne vent die erin zingt en het enige wak me ng herinner is: everything was! (en dan komt de beat terug)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenDour
Comment
-
+ YouTube Video
Ik hoop dat zij, Foals of Villagers aan het langste eind gaan trekken maar het zal waarschijnlijk wel The XX of Mumford And Sons worden. Die waren leuk voor 2 maanden maar dan bleek al snel dat ze eigenlijk one trick ponies zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenDourGolf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk BerichtenDour
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHeb je de set van Netsky gezien? hoe was het?
Murdoc & crew kwamen mee op het podium dansen
+ YouTube Video Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten'liquid girly dnb' zoals een forummer hier het onlangs noemde
Check out Knuffeldub 2 here: http://soundcloud.com/dj-friscko/knuffeldub-2 In need for a lovely soundtrack for that romantic evening with your partner? Or do you feel lonely and sad and need some emo
dubstep+knuffelrock=knuffeldub
Comment
-
In dat kader van supergeile, jonge, vrouwelijke en Belgische stemmen:
Damn, heerlijke ontdekking afgelopen week.
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk Berichten
Comment
-
-
-
-
-
-
Comment