Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
-
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LP640 Bekijk BerichtenHaddon was in het publiek gedoken en had daarbij een festivalgangster verwond. De vrouw was met een beenwonde naar het ziekenhuis gebracht en zou even in kritieke toestand hebben verkeerd. Volgens sommige bronnen zou ze ook ruggenwervels gebroken hebben. Ondertussen zou haar toestand stabiel zijn.
Haddon moest na het incident getroost worden in de backstage omdat hij er helemaal van de kaart van was. De bandleden namen zelfs contact op met een vriend van het meisje om een schadevergoeding te regelen.
Aldus Gva.
Wat nu gaat gebeuren is waarschijnlijk het Joy Division-effect. Enorm veel mensen gaan de groep nu op een voetstuk plaatsen en hen legendarisch beginnen noemen. Mensen die nooit van hen zouden gehoord hebben gaan de groep nu opmerken. Hopelijk komt de plaat er nog en wordt het een tweede "Closer". Hopelijk gaat de groep ook door onder een andere naam en kunnen ze ook een carriere als die van New Order eruit puren.
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Glenn-N Bekijk Berichten
Misschien kunnen ze ook beter tegen drank.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
+ YouTube Video
+ YouTube Video
wel een beetje ne late reply eigenlijk
Comment
-
Comment
-
Ik weet niet of het reposts zijn, normaal skip ik spontaan alles wat dnb is
Liquid dnb is nog wel nice bij nader inzien
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk BerichtenBouncing Bullet post eens wat vette liquid dnb schijven, ik ben leek in the scene
Comment
-
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Dnb heeft dringend meer van dit nodig, het is allemaal wat te slappekes aan het worden allemaal
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenFijn dat je het licht hebt gezien. Kan echt geniaal zijn bij momenten ( in de auto).maar als ze dat op een fuif opzwieren word ik wel gek denk ik
Dedication, Determination, Perfection - Senna
Comment
-
Comment