Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Comment
-
Comment
-
Comment
-
-
Minstens even goed dan Elbow, Radiohead, The National en alle andere groepen die van een cult following naar het grote publiek gegaan zijn:
+ YouTube Video
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
BA
Zalige tekst deze van de Fixkes
+ YouTube Video 2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenMinstens even goed dan Elbow, Radiohead, The National en alle andere groepen die van een cult following naar het grote publiek gegaan zijn:
Tijd om eens dieper te graven in hun muziek, de drie nummers spreken me alvast aan.
PS: en ik blijf een grote Radiohead & Elbow-fan, ook al spreken ze een groot publiek aan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEr is helemaal niks mis met een grote fanbase te hebben
Gespeeld worden op MNM en Q Music is helaas wel een brug te ver.
Maar bv. KOL hebben eerst hun muziek veranderd (reverb en delay enzo ontdekt) en dan pas werden ze overal gedraaid. Ik vond dat ook werkelijk minder mijn smaak.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenEr is helemaal niks mis met een grote fanbase te hebben
Gespeeld worden op MNM en Q Music is helaas wel een brug te ver.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten2006 - Opel Astra H COSMO 1.7 CDTI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenRadiohead is inderdaad een geval apart. Daar ben ik gewoon vanaf gegaan omdat ze te tegendraads begonnen te doen en nu zijn het ofwel fans van het eerste uur ofwel hipsters en arty farty eikels die hen goed vinden.
Comment
Comment