Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het zevende muziek-topic
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenIk walg van dat mens.
Ik vraag me af wie stemt daarop, zouden dat allemaal van die tienermeisjes zijn? Ik kan me niet voorstellen dat iemand met verstand dit nummer als beste nummer aller tijden aanziet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk BerichtenOok als je weet dat het allemaal geveinsd is?
Ik vind het totaalpakket gewoon schitterend. De muziek-extravaganza-succes combinatie... En dat op zo korte tijd door iemand die niet voldoet aan het schoonheidsideaal, maar dan ook nog eens WEL kan zingen, dansen en piano spelen en wereldwijd records breekt. Everybody get's owned by Gaga2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Parsifal Bekijk Berichten
+ YouTube Video
+ YouTube Video
Comment
-
2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Br3cht Bekijk Berichten
Foals is een absoluut geniale band en enorm veelzijdig.
Getuige hiervan is deze absoluut geniale cover:
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bouncing Bullet Bekijk BerichtenJuist Sylver, Waxdolls, TLP en Murdock live gezien. Man, Man, man, murdock is goe. drie jaar op rij is lokomotion het vetste feesje van het semester, ongleloofleijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenWie zegt dat dat allemaal geveinsd is, Meestal is er een bron, die wordt dan al dan niet uitvergroot maar ik denk niet dat ze zich zo zou profileren moest het helemaal tegen haar natuur in zijn.
Ik vind het totaalpakket gewoon schitterend. De muziek-extravaganza-succes combinatie... En dat op zo korte tijd door iemand die niet voldoet aan het schoonheidsideaal, maar dan ook nog eens WEL kan zingen, dansen en piano spelen en wereldwijd records breekt. Everybody get's owned by Gaga
Kijk eens bij welke labels ze getekend is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk BerichtenIk ben niet geweest, vond het vorig jaar echt niet goed, veel geblaat, wienig wol...
Comment
-
Ik weet niet meer of ik (of iemand anders) deze al gepost heb (heeft) (als het repost is, des te beter :p ):
schijfke nummero uno:
+ YouTube Video
2:
+ YouTube Video
3:
+ YouTube Video
4 pfffff:
+ YouTube Video
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenWat is uw genre dan wel?
Foals is een absoluut geniale band en enorm veelzijdig.
Getuige hiervan is deze absoluut geniale cover:
+ YouTube Video
Dus dit is wel iets anders, maar ik ben er echt zot van
Zeker dat album: Total life forever.
Kan het niet genoeg luisteren.
Comment
-
Comment