Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Carports

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• knap maar dat is toch geen carport meer hé.
    steek daar een voordeur in en je kan dat verhuren.
    wimoptiek.be op

Comment

• Ik moet toch zien dat ik ergens kan slapen als ik niet meer binnen mag he. Condensvrij

thx allemaal

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Vandaag kwamen ze onze nieuwe keukentoestellen leveren, en die installateur zat ook al te loeren en te kijken, die wil nu ook al die maten van die balken en planken om zoiets na te bouwen

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• waarschijnlijk om zijn illegaal werkvolk in te steken.
          wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nikske Bekijk Berichten
            Maar zeeeeeer moe.
            Idd mooi werk , maar heb je er al bij stilgestaan dat er mensen zijn die iedere dag zulke en nog veel zwaardere werken moeten opknappen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door أبدا موا Bekijk Berichten
              Idd mooi werk , maar heb je er al bij stilgestaan dat er mensen zijn die iedere dag zulke en nog veel zwaardere werken moeten opknappen .
              Frankie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                Frankie
                Heeft die zo een zwaar werk?

Hans.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door أبدا موا Bekijk Berichten
                  heb je er al bij stilgestaan dat ik elke dag die mannen hun werk mag controleren?
                  (zelfs die die veel zwaarder werk uitoefenen)

Trouwens, die gasten hebben altijd hulp van collega's in de buurt. Ik heb alles zo goed als alleen mogen doen
                  Last edited by Bompa; 11/04/2009, 21:25.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Pas begonnen en 't is hier al bijna gedaan
                    Nog ene : knap werk Nikske !

Al eens een bui kunnen horen? Valt 't mee, dat lawaai onder uw venster?

Veel plezier met carport en stalling, ge gaat er gene spijt van krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
                      Pas begonnen en 't is hier al bijna gedaan
                      Nog ene : knap werk Nikske !

Al eens een bui kunnen horen? Valt 't mee, dat lawaai onder uw venster?

Veel plezier met carport en stalling, ge gaat er gene spijt van krijgen
                      Thx!
                      Ik heb al een keer een bui gehoord, en je hoort niets. Achteraf zag ik ook dat dat vilt een geluiddemping is.
                      Ik was wel wakker gekomen van m'n goot die nog niet aangesloten was, en het waarde dat naar beneden
                      kletterde op de aarde

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• onze carport

onze carport
                        Last edited by ; 27/06/2010, 18:55.

Comment

• nog wat extra handig stuff

dan nog kleine toevoeging
                          Last edited by ; 27/06/2010, 18:55.

Comment

• Dat is geen carport, dat is een houten garage

Comment

• multi functioneel

Comment

• welk stort is dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                                  welk stort is dat?
                                  Echt he?

Alles ging goed tot de laatste foto

Comment

• hahaha, inderdaad.
                                    Ik laat mijn carport een echte carport, open en bloot, zodat er geen tv en radio en dergelijke in kan geplaatst worden

Blijven die plastieken golfplaten eigenlijk wel proper? Krijgt dat niet het uitzicht van een cheap kot na enige tijd?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Blijven die plastieken golfplaten eigenlijk wel proper? Krijgt dat niet het uitzicht van een cheap kot na enige tijd?
                                      Vraag ik me ook af. Bij ons zou dat de enige oplossing zijn om het licht niet te blokkeren, maar volgens mij is dat binnen de kortste keren smerig en groen.

Comment

• Ze zien er toch nog proper uit nu (jaar of 2 / 3)
                                        Ik heb veel licht nodig , vandaar ook de zware verlichting rechts links

edit : ps mocht dat ooit vuil komen, die platen kosten 2 keer niks e en in 2 uur zijn die vervangen.
                                        Last edited by ; 17/04/2009, 15:33.

Comment

hahaha, inderdaad.
                                          Ik laat mijn carport een echte carport, open en bloot, zodat er geen tv en radio en dergelijke in kan geplaatst worden

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                                          Vraag ik me ook af. Bij ons zou dat de enige oplossing zijn om het licht niet te blokkeren, maar volgens mij is dat binnen de kortste keren smerig en groen.
                                          Worden na enkele jaren blootgesteld te zijn aan bezonning poreus en durven dan bij bvb een hevige hagelbui wel 'es gaan breken.

De stevigere variant zijn de polycarbonaatplaten, de 'verandaplaten' zeg maar. Dubbelwandig, wat voor wat extra (in theorie...) isolatie zorgt.

Onderhoud hebben ze allemaal nodig. Als je wat bomen in de buurt hebt staan krijg je vaak mosvorming.

Comment

Working...
                                          X